![]() |
Reynders wordt door iedereen afgeschoten
Allee, voor de eerste keer in twee weken is er eens iets politiek nieuwswaardig, en dan verschijnt daar geen enkel topic over. Hoe kan dat nu?
Reynders wordt verweten "niets te doen" en zelfs volgens Gennez "hebben we nog nooit zo stil gestaan als deze voorbije twee weken". Ik zie ook niet in wat Didier de komende twee weken nu ineens wel kan verwezenlijken, en de politiekers ook niet. Wat denk je dat er nog gaat gebeuren en, belangrijker, wat op 1 maart, als de twee weken om zijn? Eindelijk verkiezingen of verzint men weer iets anders? |
Ik denk dat ik maar eens op vacantie ga. Ik hoor het wel als het boeltje ontploft of gesplist, of Albert gaan lopen is.
De rest is allemaal lood-om-oud-ijzer,pffffffffff.:roll: |
het valt mij op dat de vlaamse pers zo negatief is...
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, volgens een peiling van GVA vindt 84% van de lezers dat de SP.A geen deel moet uitmaken van de volgende regering! Na 1 Maart komt er een nieuw olijk duo, Milquet-Vanackere of zoiets, dat de opdracht krijgt Brussel-BHV te deblokkeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ZELFS Gennez????? Die kan er niet tegen dat ze misschien een postje misloopt, tuurlijk dat die op Reynders schiet, de egoistische *****. VDL 3 maand en niks bereikt, en ze was als na 5 minuten op Didi aan 't kappen. Hoe hypocriet kunt ge nu zijn; ze wilt het antwoord precies echt te weten komen.
Voor de rest; tja onze Kleine Zonnekoning gaat het allemaal zelf oplossen meent hijzelf ... en tergelijkertijd:roll: hij moet toch ook beseffen dat zijn one-man show geen kans van slagen heeft(iedereen trouwens), maar het zijn wellicht zijn laatste momenten in de schijnwerper, en menereke geniet daar ten volle van. Normaal dat de rest hem terugfluiten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en de Vlaming, hij ploegde voort. |
Uiteindelijk maakt het allemaal niks uit. 't Komt niet op een paar weken.
|
Citaat:
|
nog nooit zo'n belachelijke politcus gezien zoals die BDW
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat was,kijken of er een oplossing mogelijk is wat betreft het probleem B-H-V... En wat is nu het enige punt waar Reynders het nog niet over gehad heeft...:roll::roll: Juist ja....:lol: Reynders is dus totaal mislukt.... |
Citaat:
In maart komt er druk op de financiële (de internationale markten) , economische (de begroting Albert-Leterme) en sociale (de bonden tegen hun eigen IPA) ketel. De N-VA wordt van de kant af geduwd en de CD&V doet de grote tjeventruuk. De resterende Vlaamse CD&V-ers slikken de schande met als zoethouder de splitsing van BHV voor 500 miljoen x 20 jaar en hopen dat 2012 over waait en 2014 iedereen alles vergeten is. Lager dan 15 % zullen ze niet zakken, nietwaar. Het theater wordt op getuigd, de spelers zijn klaar, het publiek is eindelijk in slaap gevallen. |
:cheer::cheer:
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be