Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Reynders wordt door iedereen afgeschoten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=151177)

poekieJ 16 februari 2011 21:44

Reynders wordt door iedereen afgeschoten

Allee, voor de eerste keer in twee weken is er eens iets politiek nieuwswaardig, en dan verschijnt daar geen enkel topic over. Hoe kan dat nu?

Reynders wordt verweten "niets te doen" en zelfs volgens Gennez "hebben we nog nooit zo stil gestaan als deze voorbije twee weken". Ik zie ook niet in wat Didier de komende twee weken nu ineens wel kan verwezenlijken, en de politiekers ook niet.

Wat denk je dat er nog gaat gebeuren en, belangrijker, wat op 1 maart, als de twee weken om zijn? Eindelijk verkiezingen of verzint men weer iets anders?

stropke 16 februari 2011 21:49

Ik denk dat ik maar eens op vacantie ga. Ik hoor het wel als het boeltje ontploft of gesplist, of Albert gaan lopen is.
De rest is allemaal lood-om-oud-ijzer,pffffffffff.:roll:

brother paul 16 februari 2011 21:51

het valt mij op dat de vlaamse pers zo negatief is...

respublica 16 februari 2011 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 5307429)
Ik denk dat ik maar eens op vacantie ga. Ik hoor het wel als het boeltje ontploft of gesplist, of Albert gaan lopen is.
De rest is allemaal lood-om-oud-ijzer,pffffffffff.:roll:

Zo traag gaan de zaken in dit land nu eenmaal... Mijn pessimisme is nog nooit zo groot geweest, en ik heb daar goede redenen voor.

fonne 16 februari 2011 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5307408)
Allee, voor de eerste keer in twee weken is er eens iets politiek nieuwswaardig, en dan verschijnt daar geen enkel topic over. Hoe kan dat nu?

Reynders wordt verweten "niets te doen" en zelfs volgens Gennez "hebben we nog nooit zo stil gestaan als deze voorbije twee weken". Ik zie ook niet in wat Didier de komende twee weken nu ineens wel kan verwezenlijken, en de politiekers ook niet.

Wat denk je dat er nog gaat gebeuren en, belangrijker, wat op 1 maart, als de twee weken om zijn? Eindelijk verkiezingen of verzint men weer iets anders?

Als Gennez dat zegt duidt dat erop dat alles de goede richting uitgaat.
Trouwens, volgens een peiling van GVA vindt 84% van de lezers dat de SP.A geen deel moet uitmaken van de volgende regering!
Na 1 Maart komt er een nieuw olijk duo, Milquet-Vanackere of zoiets, dat de opdracht krijgt Brussel-BHV te deblokkeren.

solidarnosc 16 februari 2011 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5307408)

Tja Reynders is vooral bezig geweest om te kijken of een regering zonder de SP.a en de groenen mogelijk was.

poekieJ 16 februari 2011 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door respublica (Bericht 5307447)
Zo traag gaan de zaken in dit land nu eenmaal... Mijn pessimisme is nog nooit zo groot geweest, en ik heb daar goede redenen voor.

Expliquez-vous.

Salvadorii 16 februari 2011 21:57

ZELFS Gennez????? Die kan er niet tegen dat ze misschien een postje misloopt, tuurlijk dat die op Reynders schiet, de egoistische *****. VDL 3 maand en niks bereikt, en ze was als na 5 minuten op Didi aan 't kappen. Hoe hypocriet kunt ge nu zijn; ze wilt het antwoord precies echt te weten komen.

Voor de rest; tja onze Kleine Zonnekoning gaat het allemaal zelf oplossen meent hijzelf ... en tergelijkertijd:roll: hij moet toch ook beseffen dat zijn one-man show geen kans van slagen heeft(iedereen trouwens), maar het zijn wellicht zijn laatste momenten in de schijnwerper, en menereke geniet daar ten volle van. Normaal dat de rest hem terugfluiten...

fonne 16 februari 2011 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5307452)
Tja Reynders is vooral bezig geweest om te kijken of een regering zonder de SP.a en de groenen mogelijk was.

Zie je wel dat hij het goed doet!

Steben 16 februari 2011 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 5307440)
het valt mij op dat de vlaamse pers zo negatief is...

Compleet geïrriteerd de laatste weken.

Salvadorii 16 februari 2011 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door respublica (Bericht 5307447)

Pessimisme over wat: dat er een regering komt? dat Belgie kapot gaat?

Hollander 16 februari 2011 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5307449)
Na 1 Maart komt er een nieuw olijk duo, Milquet-Vanackere of zoiets, dat de opdracht krijgt Brussel-BHV te deblokkeren.

Ja, op deze manier kan je elk duo clowns elke opdracht geven die je wil. Als je daar geen conclusies aan verbindt maar gewoon bij mislukking naar het volgende duo gaat dan maakt het niet uit welk duo je kiest en ook niet welke opdracht je ze geeft.

en de Vlaming, hij ploegde voort.

Txiki 16 februari 2011 22:03

Uiteindelijk maakt het allemaal niks uit. 't Komt niet op een paar weken.

Salvadorii 16 februari 2011 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5307503)
Uiteindelijk maakt het allemaal niks uit. 't Komt niet op een paar weken.

Beter zelfs: hoe langer deze impasse duurt, hoe korter een leven Belgie nog zal hebben. Liefts iedereen en zijn broer een opdracht geven dat het zo duidelijk mogelijk wordt dat dit onland niet werkt, daankzij de arrogantie en egoisme van de FRs.... en dan verkiezingen. En dan terug impasse... Tot Belgie kapot is.

schaduwpremier 16 februari 2011 22:56

nog nooit zo'n belachelijke politcus gezien zoals die BDW

fonne 16 februari 2011 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schaduwpremier (Bericht 5307729)
nog nooit zo'n belachelijke politcus gezien zoals die BDW

Zolang de kat maar muizen vangt;-)

Svennies 16 februari 2011 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5307452)

Zozo,Reynders houdt zich dus niet aan de opdracht die den beire hem heeft gegeven...
En dat was,kijken of er een oplossing mogelijk is wat betreft het probleem B-H-V...
En wat is nu het enige punt waar Reynders het nog niet over gehad heeft...:roll::roll:

Juist ja....:lol:

Reynders is dus totaal mislukt....

Cyrano 16 februari 2011 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5307449)
Als Gennez dat zegt duidt dat erop dat alles de goede richting uitgaat.
Trouwens, volgens een peiling van GVA vindt 84% van de lezers dat de SP.A geen deel moet uitmaken van de volgende regering!

Bijna alle politiekers, journalisten, televisiecreaturen en reaguurders op alle fora zijn moe en weten het niet meer. Oef, we zijn bijna zo ver. Nog 2 weken en dan komt Vanackere, de ultieme Belgisch-Vlaamse tjeef.

In maart komt er druk op de financiële (de internationale markten) , economische (de begroting Albert-Leterme) en sociale (de bonden tegen hun eigen IPA) ketel.

De N-VA wordt van de kant af geduwd en de CD&V doet de grote tjeventruuk. De resterende Vlaamse CD&V-ers slikken de schande met als zoethouder de splitsing van BHV voor 500 miljoen x 20 jaar en hopen dat 2012 over waait en 2014 iedereen alles vergeten is. Lager dan 15 % zullen ze niet zakken, nietwaar.

Het theater wordt op getuigd, de spelers zijn klaar, het publiek is eindelijk in slaap gevallen.

Salvadorii 16 februari 2011 23:43

:cheer::cheer:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5307791)
Zolang de kat maar muizen vangt;-)

:cheer::cheer:

Salvadorii 16 februari 2011 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano (Bericht 5307818)
Bijna alle politiekers, journalisten, televisiecreaturen en reaguurders op alle fora zijn moe en weten het niet meer. Oef, we zijn bijna zo ver. Nog 2 weken en dan komt Vanackere, de ultieme Belgisch-Vlaamse tjeef.

In maart komt er druk op de financiële (de internationale markten) , economische (de begroting Albert-Leterme) en sociale (de bonden tegen hun eigen IPA) ketel.

De N-VA wordt van de kant af geduwd en de CD&V doet de grote tjeventruuk. De resterende Vlaamse CD&V-ers slikken de schande met als zoethouder de splitsing van BHV voor 500 miljoen x 20 jaar en hopen dat 2012 over waait en 2014 iedereen alles vergeten is. Lager dan 15 % zullen ze niet zakken, nietwaar.

Het theater wordt op getuigd, de spelers zijn klaar, het publiek is eindelijk in slaap gevallen.

Dat ze dat doen, dat is echt de vlugste manier om Belgie kapot te krijgen - alleen een Vlaams-nationalistische oppositie, geen staatshervorming die naam waardig, een duur afgekochte 'oplossing' voor BHV in tiijden van besparingen, hoger belastingen van een linkse regering die Vlaanderen in de verst verte niet wil - a perfect storm heet zoiets... ik zeg het de FRs begrijpen echt niet dat ze met napalm aan 't spelen zijn...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be