![]() |
Schokkend: Kinderen gebruikt in anti-Wilders spotjes.
Zag dat gisteren op de Nederlandse TV, een filmmaker die ant-PVV spotjes maakte waarin kinderen zich laagdunkend moesten uitlaten over de PVV en Wilders in het bijzonder. Ik vind dit niet kunnen, vooral omdat het hier ging om heel jonge kinderen.
Ook als het anti-SP, anti-PvdA of anti-weet ik veel zou zijn. Kinderen hebben recht op hun politieke onschuld. http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Po...-walgelijk.htm |
Citaat:
|
Citaat:
Van mij mag je Wilders in het debat bestrijden, maar laat die kinderen erbuiten. |
Ik vond dit niet kunnen, PVVer mishandelt 8 maanden zwangere vrouw.
Citaat:
|
Citaat:
Dat klopt ook. |
Citaat:
Misschien kunnen deze kinderen aankloppen bij de ongetwijfeld reeds bestaande Zelfhulpgroep Voor Kinderen Die Door Hun Optreden In Een Reclamespotje Onheroepelijk Beschadigd Werden. |
Citaat:
Indien Wilders een bende kids had ingeschakeld om zijn stellingen te staven zou er een prijs op zijn hoofd worden gezet ...het toont aan hoe wanhopig de linkse oppositie is geworden |
Citaat:
De enige reden waarom hier een topic over gestart wordt is dat het gericht is tegen Wilders. Maar dan ook echt de enige reden. Voor de rest zullen die kinderen daar helemaal niks aan overhouden. Niks. |
Citaat:
Die reklamebrol en dan vooral met kinderen keur ik ook niet goed. Mij lijkt het wel hypocriet om dan deze anti-PVV reklame aan te vallen en dan te zwijgen over de andere reklame waar jij het over hebt. |
Citaat:
Gun ze hun zelfmedelijden Abou het is ronduit triestig, :lol:. |
Hier is dat filmje waar het over gaat, te zien:
http://www.youtube.com/watch?v=FeuOe...layer_embedded |
Citaat:
|
Citaat:
|
Linkse moraal is de waarheid.
En om dit door te blijven duwen, schuwt die bende niks of niemand. |
Citaat:
De enige reden dat de linkies geen graten zien in dit misselijkmakend gedoe is omdat het voor het goede doel is (anti-wilders). Maar dan ook echt de enige reden. |
Abou heeft hier wel degelijk een punt waar ik nog niemand op zien reageren heb, waarom mogen kinderen dan wel in andere reklametoestanden gebruikt worden?
|
Citaat:
Niet mijn man die Dion, maar hij daarvan vrijgesproken. |
Had Wilders kinderen gebruikt om te zagen over Islam of over links, dan had men hem direct Nazi-praktijken aangewreven.
|
Citaat:
Citaat:
Ik vond het ook erg ranzig, meer hoefde er over die PVV-klootzak niet gezegd te worden. En nee ik start er geen toppic over want voor je het weet staat die toppic weer vol met moslimhaat enz... zoals elke draad in I&I en de uitlopers daarvan. |
Citaat:
![]() klopt, weinig verontwaardige reacties daarop gezien. raar hé? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be