![]() |
Wat straks?
Wat is de volgende stap na Reynders?
Wie wordt dan het veld in gestuurd? Of komen er verkiezingen? |
Citaat:
|
Reynders is onze kleine zonnekoning dus ik denk apres lui la deluge zeker ;-)
|
Citaat:
|
ik zou graag eens een poging zien van Dardenne.
|
Citaat:
|
Laat ons vanaf vandaag de Vlaamse leeuw buiten hangen. De mijne wappert reeds aan mijn balkon. En als hij versleten is, geen erg, ik heb nog een nieuwe in reserve.:vlaander::vlaander::vlaander:
|
Laat ons vanaf vandaag de Vlaamse leeuw buiten hangen. De mijne wappert reeds aan mijn balkon. En als hij versleten is, geen erg, ik heb nog een nieuwe in reserve.:vlaander::vlaander::vlaander:
Ik roep iedereen op het zelfde te doen. |
Citaat:
Wel belangrijk: de koning zal aan Leterme vragen om wat extra maatregelen te nemen: IPA, topbenoemingen Nationale Bank, justitie, energie... En Leterme zal die extra bevoegdheden er gretig bijnemen. Nog een paar maand en zijn regering heeft volwaardige bevoegdheden. Zonder N-VA, zonder staatshervorming, met slechts 30 van de 88 Vlaamse zetels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
* Belgie moet blijven bestaan en moet federaal ernstig versterkt worden. * Niemand wil verkiezingen. * De N-VA moet toegeven. |
Citaat:
* Bij de volgende verkiezingen bestaat er dan geen N-VA meer. * Bij gevolg wordt het VB de allergrootste partij. * Een splitsing van België is dan onherroepelijk zo niet breekt er een burgeroorlog uit. |
Volgende stap is confederaal model. Federaal is uitgewerkt.
Citaat:
|
Citaat:
De NVA moet toegeven, de rest niet trouwens. Het is dit soort eenzijdige visie die ons de das omdoet. Je zult wel altijd haters hebben zeker .. diepe zucht. Veel mensen vergeten dat in theorie alle Vlaamse partijen nationalistisch zijn, anders zou er nog geen enkele staatshervorming geweest zijn. Het is toch zo gemakkelijk om die ene, rechtlijnige partij eruit te halen. De media kauwt het je immers voor. |
Op naar de Brugse metten part 2, the libaration of Flanders.
|
Verkiezingen waarvan de verkiezingscampagnes bitsiger dan ooit zullen zijn
|
Citaat:
ongemanierde fossielen :cheer: roomsrode selfdestruction :cheer: |
Citaat:
"Cher Raymond, nous ne répondons pas aux extremistes." |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be