![]() |
Jongeren struisvogelpolitiek van De Wever beu ?
De jongeren beginnen zich te roeren.
Protest tegen diegenen die geen akkoord willen ? http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...d_Actuabericht |
Citaat:
Alleen die foto al. |
Citaat:
|
Wat een gratuite titel aan deze thread.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij die geen akkoord willen, dat zijn zeker automatisch de Vlaamse partijen en niet de 'toegeeflijke' Franstalige partijen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow een paar honderd jonge Vlamingen zijn Belgicyst, het Koninkrijk is Gered!!!
Dat er onder de studenten wel wat linkie winkies zitten, credit card chés als het ware, is al langer bekend. Trouwens dat een bende die leeft op de kap van een ander gaat betogen ten voordele van een andere bende die op de kap van een andere leven is niet zo verwonderlijk dacht ik. En onder jongeren is N-VA nog altijd de marktleider, straatlengtes voor op de rest, en in het algemeen blijft de N-VA het in de peiling het nog altijd een pak beter doen dan het historische resultaat van de vorige verkiezingen. Ja, wij nationalisten zijn echt aan 't beven nu. :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
Alsof er geen jongeren op dit forum zitten, alsof enkel wanne-be's die op de brt hun broek laten zakken voorbeelden zijn van "de studenten" of "de jongeren". Ik val in die leeftijdscategorie en ik hoor en zie heel andere dingen. Maar u mag uiteraard geloven wat u wil. |
Man, man, als de Belgicisten zich al moeten optrekken aan "een twintigtal" (dixit nieuws op radio 1) studenten die uit de kleren gaan (wat er van die andere 229 van de beloofde 249 is gekomen is me niet geheel duidelijk) :lol:
|
ze mogen wel geen sex hebben tot er een regering is.
|
Citaat:
|
5.000 studenten, het Belgicisme is meer levend dan ooit tevoren 8O
http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20110217_155 |
Citaat:
|
Had gedacht dat een gratis friet meer volk zou lokken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be