![]() |
Zeg nu nog eens dat VRT de waarheid niet durft zeggen...
Tim Pauwels in het 19u00 journaal:
De Franstaligen willen nog een groot deel België behouden zodat er nog genoeg geld is om daar linkse dingen mee te doen. Zo weten we weer eens waar België voor staat. Bedankt Tim voor de duiding... |
Da's verschieten. Heeft hij zich versproken ?
Dat gaat straf schrijven worden :-) |
Citaat:
Heeft ie dat zo gezegd? Kan ik maar moeilijk geloven hoor, maar kom. |
Weet Tim wel wat ze met Sigfried gedaan hebben? 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
In elk geval, het kwam er op neer dat de (s)linksen weeral geld moesten hebben. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk vanaf 15:00. Letterlijk: "Omgekeerd wil Franstalig België nog een flink stuk België behouden zodat er genoeg geld is eigenlijk om een links beleid te kunnen voeren" En? Valt het nu te geloven of heb ik de site van deredactie.be gehackt? |
Citaat:
Niet dat ik niet wou dat hij het niet zo had gezegd hoor, dat zou pas hilarisch zijn...:-D |
Heel vreemd. Ik heb het ook 'rechtstreeks' gevolgd, en ook ik had TOEN verstaan: "... linkse dingen"... :? Ik ben er quasi zeker van.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb dat toevallig opgenomen en de versies zijn identiek. Wat Tim Pauwels wel zegt heel kort tevoren is dat N-VA met de autonomie rechtse dingen wil doen. Misschien zit daar de verwarring? |
Citaat:
Kijk eens wat er trouwens op de Wikipedia-pagina over Kris Hoflack, hoofdredacteur Duiding bij de VRT, allemaal te lezen staat: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kris_Hoflack Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be