![]() |
Is basiskennis IT niet vereist bij SP-A ?
Ingrid Lieten (SP-A) heeft gisteren ongewild een mail, waarin ze de mensen van CD&V en NV-A beschimpt, per ongeluk ook naar de mensen in kwestie gestuurd.
Je moet maar tegenslag hebben. Bron : http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-en-N-VA.dhtml Is een basiskennis niet stilaan een vereiste wanneer je politica/politicus bent ? Het is niet de eerste keer dat zoiets voor komt. |
Vrij stom inderdaad, maar mensen is misselijk. Ik vind de inhoud nog meevallen.
|
Citaat:
|
Ik kan eigenlijk moeilijk geloven dat je zoveel keer "per ongeluk" en "pech" kunt hebben...
|
Citaat:
Wat is de 'winst' van zulke daad ? |
Citaat:
Het enige wat ik kon bedenken is dat ze op deze manier eens echt hun mening over de ander naar de burger kunnen spuwen. Maar dat lijkt me geen reden genoeg om dit soort domme dingen te doen. 'k Zeg 't, in mijn hoofd klopt 't niet helemaal :lol: |
Minister van Wancommunicatie.
|
Citaat:
Citaat:
|
Lap, SP.A-verkiezingsmodus doorkruist...
En de VRT zich nog zo uitsloven om VDL een ideaal podium te verlenen, waar hij zich zelfs van zijn emotionele kant kon laten zien (Terzake, Laatste Show...) |
Citaat:
1) de SP.A geen visie en geen plan heeft voor de Vlaamse regering, behalve haar naakte aanwezigheid; en 2) innovatie gelijk staat aan het afleiden van geld naar de Vooruit. |
Citaat:
|
Er is geen basiskennis vereist vermoed ik.
En de hoeveelheid uitschuivers op korte tijd doet me eerder vermoeden dat het mediamanipulatie is. |
Citaat:
|
Citaat:
Het verwondert mij dat ze niet in de banvloek vliegt zoals Frankske |
Kan die vrouw eigenlijk wel eten met mes en vork?
|
Citaat:
Bekt niet echt: de minister van Vooruit. Tenzij die van Gent. |
Citaat:
SP.a moet van de (politieke) kaart geveegd worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Straks zal het wel zijn van "mijn mailbox was weer eens gehackt"... :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be