![]() |
Moureaux in La Libre over De Wever en verkiezingen
"Bart De Wever a vu les derniers sondages, il a pleuré �* l’enterrement de Mme Morel, ce qui lui a fait entre 2 et 4 % de plus. Il a donc envie que cela se passe vite. "
Ze zullen het nooit leren meneer |
bron?
|
Citaat:
Het volledig interview is wel veel genuanceerder dan die ene quote (zie andere draad). ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Of misschien wou hij BDW met Bert Anciaux vergelijken? (grapje) :-P |
Altijd al ne vieze oude vent gevonden.
Als we konden horen wat die bende binneskamers allemaal uitbraakt, het zou wat zijn... |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het val mij op hoe hij zich tegen nieuwe verkiezingen afzetten. Elders in die krant wordt er uitgelegd dat de franstalige partijen absoluut geen verkiezingen wensen en gaan beletten dat die er zouden komen. Indien Reynders faalt zou dat misschien de volgende twistappel kunnen zijn. |
Citaat:
let op mijn woorden. |
Citaat:
Een Vlaamse minderheidsregering zonder staatshervorming en zonder splitsing BHV. Het is de enige manier om Belgie aan de gang te houden en tevens de enige manier om ook mensen zoals BDW te laten inzien dat het gewoonweg niet meer kan spijts zijn bereidheid. |
Citaat:
Het volstaat dat alle Vlaamse partijen het Parlement ontbinden, wat volgens mij met eenvoudige meerderheid kan. |
Misschien zou Moreaux zich beter wat concentreren op het runnen van die mesthoop van een gemeente van hem.
|
Citaat:
|
Citaat:
en bovendien ... N-VA ligt nu nog veel te goed in de peiling ... waarom zouden CD&V en OVLD hen nu verkiezingen gunnen? |
Citaat:
t is niet omdat Vlamingen strategische nitwitpolitici kiezen dat franstaligen zich moeten laten doen hé ... |
Citaat:
Dat beweert ie nergens. Hij zegt alleen dat Dewever electoraal voordeel zou halen uit de begrafenis van mevrouw Morel en dat lijkt me gewoon een correcte vaststelling, niets of niets minder. Het feit dat Dewever sprak op de begrafenis van Morel is ook al heeft ie geen politieke uitspraken gedaan wel een politiek feit. Zo close waren Dewever en Morel dacht ik nu ook weer niet zeker de laatste jaren. Dus waarom Dewever laten spreken? Als ultieme vernedering van Dewinter? Enfin veel Vlaamse commentatoren zeiden ook dat VB stemmen zou kosten. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be