PeterCC |
19 februari 2011 21:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fb718882
(Bericht 5312787)
Dat de wegen overal in Europa in lamentabele staat zijn is een serieuze overdrijving . Ik rij regelmatig dwars door Deutschland , de Autobahn 3 , van Aachen tot Deggendorf . Da's heen-en-terug +/- 1300 km , en dan rij ik heel die afstand op een perfect onderhouden autostrade . Totaal aantal putten op die 1.300 km is nul ! Ook de binnenwegen in Beieren zijn bijna altijd in perfecte staat . Hoe die Deutschers het klaarspelen snap ik niet , en ik snap ook niet waarom dat hier niet kan .
|
Tijdens de voorbije vakantie alles samen ruim 4000km op Franse wegen gereden, gemeentewegen, departementale wegen, nationale wegen, staatsautowegen, peage autowegen.
Met speciale vermelding van de N2 tussen Parijs en België (wat een heerlijke weg is dat), een autoweg tussen Grenoble en Aix-en-Provence, de E712? (de perfecte autoweg, beter kan gewoon niet), de D610 / D11 / D5 tussen Carcassonne en Beziers, en ik kan er wel meer opnoemen.
Enfin, we komen via de N2 België binnen en vooraleer we in Mons goed en wel op de autoweg zaten richting Brusel hadden we al meer putten gezien dan in heel Frankrijk.
|