![]() |
Als een prins van België
Ik weet niet op het hier al eens gepost is, maar;
http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Sh...eevliegt.dhtml Afschaffen dien boel |
Wat een arrogante verwaande vent. Die ziet ze echt vliegen..:roll:
|
Citaat:
Ik zou zeggen het is de zoon van zijn vader maar dat is ook niet waar. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Prins Laurent reed 140 km/u op pechstrook om files te vermijden. |
Citaat:
Ik test dat morgenvroeg uit in de praktijk. |
Ongelooflijk dat die man nog steeds op onze kap mag leven.
|
Citaat:
Dacht nooit dat die zo was.... Ik begin onze Koning te begrijpen.... wat doe je met zo'n "kind" he. |
Citaat:
|
Het zal nu toch niet mogen mankeren, dat er parlementaire vragen komen, gericht aan de eerste minister:
- was u reeds op de hoogte van wanpraktijken die eigenlijk diefstallen en oplichtingen zijn, gepleegd door mensen met een koninklijke dotatie van ons belastingsgeld? - heeft u reeds voordat dit in de pers kwam, een onderzoek geopend? Of eventueel onmiddellijk nadat dit in de pers kwam ? - hoe denkt u te moeten reageren tegen deze vorm van staatscriminaliteit ? |
Het is zum kotsen.
Hoe kan je als "volk" aanvaarden dat "onze prins" die van onze zuurverdiende centen leeft, zich zo gaat gedragen. |
Citaat:
|
Citaat:
de opperbelg is zelf de opperschraper. Wie had dat durven dromen :D met terugwerkende kracht, ik bedoelde uiteraard onderstaand artikel :P |
staat dit artikel hier al vermeld?
http://www.vandaag.be/lifestyle/6038...s-betalen.html Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het begint wel hoe langer hoe duidelijker te worden. |
Ofwel is hij ongelofelijk arrogant, ofwel is hij geweldig wereldvreemd. Misschien zelfs een combinatie van de 2.
In ieder geval is dat schrijnend. |
Citaat:
|
Ideetje voor Basta!
Zich vermommen als Laurent en met verborgen camera zien wat je allemaal gratis kunt krijgen. Mooi te kakken zetten voor heel TV-kijkend Vlaanderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be