![]() |
Nederlandse vrouwen naar België voor sperma
Nederlandse vrouwen komen steeds vaker naar Belgische ziekenhuizen om zich te laten bevruchten met donorsperma. Het bericht staat in De Volkskrant. Aanleiding voor de belangstelling van Nederlandse vrouwen voor Belgisch donorsperma is een nieuwe Nederlandse wet, die vandaag van kracht is geworden. De wet geeft kinderen het recht om altijd te weten wie hun biologische vader is. Tot nu toe bleven die donoren anoniem. Vanwege de verplichting zich bekend te maken, hebben veel spermagevers zich de afgelopen maanden teruggetrokken. Het gevolg is dat er een tekort aan gevers is ontstaan. De wachttijd voor kunstmatige bevruchting is opgelopen tot twee jaar. Daarom wijken de vrouwen nu uit naar Belgie, met name naar ziekenhuizen in Antwerpen en Gent. |
Laten we maar meteen een heleboel bevoegdheden naar Europa doorschuiven, want nationale maatregelen bewijzen hier dat ze geen enkel nut hebben. :twisted: ;)
|
Citaat:
Voor mijn bijberoep is het echter ideaal zoals het nu is! :wink: |
Op internet is een levendige zwarte handel in donorzaad, een uitkomst voor mannen die op zwart zaad zitten :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de Nederlandse dames: ik kom mijn materiaal live bij u brengen. [size=1]disclaimer : ge moet er wel wat treffelijk uitzien[/size] |
Citaat:
Wie zaait zal oogsten hé! :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be