dejohan |
1 juni 2004 15:18 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Waaaaaw Neruda. Voorwaar een belangrijk probleem in de binnenlandse politiek.
Ik ga der dezen nacht nie van slapen denk ik.
Of is het bedoeld als een striemende aanklacht tegen het gemeentebestuur van Dilsem - Stokkem ? Dat ze niet snel genoeg werken ?
|
Tegendradie, het is dringen tijd dat gij uw goed humeur terugkrijgt. Dit kan hard klinken, maar ik heb uw in een paar maanden van ne vrolijke grapjas zien omslaan in ne zure zagevent. Ik word ook wel eens kwaad op iemand op dit forum, maar heb geleerd om mijn hurmeur daar niet door te laten beinvloedenn en die mensen te negeren. Over politiek zal er altijd onenigheid en discussie zijn. Ge zoudt dat ook eens moeten relativeren, ge gaat veel langer en gelukkiger leven met een goed humeur. Negeer toch gewoon de provocatuers, ge weet wel wie ik allemaal bedoel, en probeer met de normale mensen te discussiëren. Stop met bekvechten, dat is echt niet goed voor u, het is bovendien compleet nutteloos en ge gaat er nog verzuurder van worden. Het is maar een forum hé joeng, ge gaat toch geen brompot worden door een paar nitwits op een stom internetforum!
Dit is goed bedoelde raad, en ik hoop echt dat ge terug de vrolijkaard wordt van vroeger. Kom eens wat in koetjes en kalfjes, en probeer daar vooral niet over politiek te praten.
|