![]() |
Kahdafi en zijn zoons ,verdienen de doodstraf.
Kahdafi en ook zijn zoons, maken zich schuldig aan een barbaarse genocide tegen hun eigen volk.
De doodstraf, is het enig antwoord op deze gruwelijke misdaden tegen de menselijkheid. Dit kan het beste uitgevoerd worden in eigen land ,door mensen in hun eigen omgeving. Zoals Ceausescu zijn straf heeft gekregen ,door executie na snelrecht, zou dit ook voor deze machtmisbruikers kunnen gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En als de bevolking slim is stoppen ze deze volksopstand.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun bloed en land verkocht aan de Amerikaans-zionistische imperialisten en/of aan islamitische groeperingen. |
Citaat:
Ben wel ook principieel tegen de doodstraf, anders dan op verzoek van de veroordeelde. |
Citaat:
|
Libië ligt overigens niet in Europa.
|
Citaat:
|
Ik denk dat het 'zonen' hoort te zijn inplaats van 'zoons'
|
Citaat:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=zoon&w=w |
|
Citaat:
Zucht. |
Citaat:
|
Ik vraag mij nu wel af wat er na Kadhafi gaat komen...En ik vraag mij dat af voor al die Arabische landen waar nu opstand is. Het is begrijpelijk dat die mensen revolteren, maar wie gaat er aan de macht komen in de plaats van de dictators ? Andere dictators ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afgewisseld door nog een andere dictator. Hier en daar moslimgroeperingen die het land teisteren. En hier en daar een snufje guerillagroeperingen die enkel uit zijn op de grondstoffen. Amerikaans-zionistische inval tussendoor om de olie veilig te stellen. Libië de komende 25 jaar. Ze gaan zich nog beklagen dat ze Kadhafi verjaagd hebben! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be