![]() |
Nederlandse vrouwen naar België voor sperma
di 01/06/04 - Nederlandse vrouwen komen steeds vaker naar Belgische ziekenhuizen om zich te laten bevruchten met donorsperma. Het bericht staat in De Volkskrant. De wachttijd voor kunstmatige bevruchting is opgelopen tot twee jaar. Aanleiding voor de belangstelling van Nederlandse vrouwen voor Belgisch donorsperma is een nieuwe Nederlandse wet, die vandaag van kracht is geworden. De wet geeft kinderen het recht om altijd te weten wie hun biologische vader is. Tot nu toe bleven die donoren anoniem. Vanwege de verplichting zich bekend te maken, hebben veel spermagevers zich de afgelopen maanden teruggetrokken. Het gevolg is dat er een tekort aan gevers is ontstaan. De wachttijd voor kunstmatige bevruchting is opgelopen tot twee jaar. Daarom wijken de vrouwen nu uit naar Belgie, met name naar ziekenhuizen in Antwerpen en Gent. Helpen jullie ook onze noorderburen ? ;) |
Kon je dat geen tien minuten eerder zeggen? :wink:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bof, als ik vrijgezel zou zijn, ik wil wel aan huis zou leveren.
Gelukkig ben ik geen vrijgezel meer |
Niets dat we nog niet weten.
.... ... .. . .. ... .... Broek af! .... ... .. . .. ... .... ... .. . .. ... .... Broek af! . .. ... .... ... .. . .. ... .... Einde . .. ... .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En welk sperma verkiest gij, Spetsnaz?
|
Citaat:
En gij ? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
|
Het Vlaamse zaad bevat een hoger alcoholpercentage.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be