![]() |
Di Rupo, Qadhafi en FN
Wanneer de formatie definitief mislukt, en gegeven de weigering van de PS (en sans doute de andere franstalige partijen) om nieuwe verkiezingen te laten plaatsvinden, wat moeten we verwachten?
Is het dan de beurt van de Vlaming om op straat neergeschoten te worden door FN303s? Is dat Di Rupo zijn plan B? Als verkiezingen niet meer mogen (in wat in theorie toch een democratie is) dan stuurt men toch aan op een gewapende conflict? Conclusie: De PS is doodleuk met napalm aan 't spelen. Ik hoop gewoon dat er geen doden vallen,. |
De vraag hier is natuurlijk, met welk leger want dat is naar het schijnt in Vlaamse handen + Eu zal dit nooit niet toelaten, ik zie zo een conflict nog niet direct gebeuren. W wachten beter gewoon het zal zichzelf wel vastrijden
|
Ik stel me enkel de vraag of mensen die wapens verkopen aan iemand die sans gene burgers opblaast in vliegtuigen en discotheken, die oorlog gevoerd heeft met zijn buren, en nu zijn eigen bevolking neermaaid, of dat zulke mensen het niet in zich hebben om geweld tegen hun eigen buren te gebruiken. Als men het niet erg vind dat Libiers neergeschoten zouden worden, waarom zouden ze dat erg vinden als dat Vlamingen zijn?
Trouwens moest BDW zo 'n verkoop aan een inhumane dictator goedgekeurd hebben, waren de FRs al lang op TV komen verklaren dat dit het zoveelste van Bart zijn zwarte tendensen. Maar blijkbaar mogen linkse maffias wel fascisten steunen:roll:, zolang het maar geen Vlaamse fascisten zijn.. |
En wie zou dat doen? Het legerTOP is te Vlaams, zeggen de FRs, maar de top heeft in zulke omstandigheden niet veel belang. Het zijn de gewone soldaten en onderofficieren, en hun loyauteiten, die van belang zijn. En aangezien de FRS (samen met hun slaafjes Groen en sp.a) een onderzoek geblokkeerd hebben naar taal-onevenwichten in die groep, vermoed ik dat de franstaligen oververtegenwoordigd zijn... trouwens, ongewapende burgers neerknallen is niet moeilijk he; Daarvoor moet ge niet drie jaar in Sandhurst of Saint Cyr studeren he. Iedereen kan dat.
|
Citaat:
Het feit dat de Waalse stafbrevethouders niet in staat blijken van ernstig Nederlands te leren en te spreken, maakt van de Nederlandstalige stafbrevethouders geen Flaminganten. Het zou me hoogst verwonderen moest er onder de nederlandstalige stafbrevethouders vlaamsgezinden zitten. |
Het is hier al eerder door enkelen aangehaald, bewapen jezelf.
Dan is altijd "handig" tegen criminelen en inbrekers, maar ik heb het vermoed dat we op een stevig gewapend conflict afstevenen. Niet zo meteen tussen Vlamingen en Walen, maar we kunnen er als land wel in verzeild raken. En dan willen alle frustraties en problemen wel eens komen bovendrijven. Op zulke momenten wil je daar staan met een keukenmesje om jezelf en je gezin te beschermen. |
Citaat:
Ja, en wie is er in het bezit van wapens, niet de gewone werkman, maar uitschot dat zijn weg vindt hoe eraan te geraken zonder vergunning. |
Citaat:
Maar mijn punt is eerder; kunnen we erop vertouwen dat de franstaligen ons niet zomaar op straat zullen neerknallen; Ik meen van niet; er is uiteindelijk weinig verschil tussen een germaanse boer en een arabische barbaar in hun ogen vrees ik. |
Citaat:
Nee, op zoiets kun je niet vertrouwen, maar dat is bij elk conflict en bij elke "bevolkingsgroep" zo. |
Hoe dan ook is de animositeit tussen de twee bevolkingsgroepen serieus gestegen de laatste zes maand. Nog een jaar van dit en een burgeroorlog zal helemaal niet zo onmogelijk lijken vrees ik. Moest een of andere gek nu een aantal Vlamingen of Walen vermmorden zou alles wel kunnen losbarsten.
|
Citaat:
Citaat:
http://wapens.start.be/ |
Dat moet uiteraard zijn: "wil je daar niet staan met een keukenmesje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
los daarvan heeft ook vlaanderen allerlei oorlogstuig naar oa Libië geëxporteerd. |
Citaat:
Als één of andere gek zou toeslaan zal het eerder gaan in een scenario zoals met Pim Fortuin. Maar dan in een Belgische context. |
wel......
om te beginnen,die FN303 is een zogenaamd "less-lethal" wapensysteem,het vuurt een soort projectielen af die uit elkaar vallen bij impact op een levend wezen.Het is eigenlijk geen wapen maar eerder een gereedschap voor ordehandhaving....om U pijn te doen en uw agressie tijdelijk af te zwakken In Libie is,zoals op de meeste plaatsen op de planeet inmiddels,de AK47 (of een van zijn derivaten) het instrument des doods...De tientallen mogelijke leveranciers daarvan doen zelfs geen poging scrupuleus te zijn...(de AK47 is de pest van Afrika :evil: ) Mogelijk hebben we,uiteindelijk,te snel gereageerd op die beelden.Ook de politici .FN heeft spullen die veel,veel dodelijker zijn,maar die zijn waarschijnlijk niet massaal in Libie aanwezig. :? |
Citaat:
Ik vermoed dus dat Demotte wellicht nog genanter beelden te wachten staan. Khadaffi die met zo'n F2000 staat te zwaaien vanop het balkan in Tripoli, Khadaffi die dood wordt aangetraffen omringd door de catalogus van FN.........maar niet getreurd na aanslag in de VS op dat democratisch congreslid schoot de verkoop van dat wapen door het dak. Het had immers haar werking bewezen.......... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be