![]() |
Verkiezingen uitgesloten !
dankzij de CD&V die nu ook zou weigeren het parlement te ontbinden zijn nieuwe verkiezingen zo goed als uitgesloten.
alhoewel er nooit democratie in Belgie heeft bestaan wordt nu ook het beetje dat ons nog overbleef nl: verkiezing uitgesloten. wat is hier in godsnaam aan de hand in Belgie !!! |
Citaat:
Dan worden we uitgebeend door de speculanten en dan trekken we naar de stembus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de spanning op de CD&V is van een heel andere orde en grootte, de spanning daar komt ook van binnenuit, vroeg of laat barst het daar kapot. De Vlaamse verkiezingen zullen snel daar zijn en het zullen historische verkiezingen zoals in, nooit vertoond. De Vlaams Minister-President zal voor de eerste keer niet uit een Belgicistische partij komen. Belgie komt nooit meer goed |
Uiteraard wil de cvp geen verkiezingen. en ook geen nieuwe regering: ze hebben nu veel meer in handen dan ze in een van beide andere situaties zouden kunnen krijgen.
verkiezingen => weer een patat van 5% nieuwe regering => maximum twee ministerposten, terwijl ze nu de eerste minister hebben, defensie, buitenlandse zaken, justitie, ambtenarenzaken, overheidsbedrijven, mobiliteit... en extra bonus: zolang ze het vlaamse been stijf houden, kunnen ze het vlaamse kleed weer aantrekken en houden ze de optie voor gemeentelijke kartels met de NVA open. Jaja, de CD&V heeft zichzelf in een heel comfortabele positie gemanoeuvreerd. |
Citaat:
bij het minste de Belgicistische toer op te gaan en ze hangen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal uw raad volgen en stem volgende keer GEEN N-VA meer, ze hebben blijkbaar stemmen genoeg. Trouwens ze hebben nog steeds 0 op het scorebord. 8O |
Citaat:
|
Eigenlijk zijn er mijns inziens slechts twee mogelijkheden. Of het is weer eens een mooi staaltje van," Het woord dat de man spreekt is niet het woord dat de man denkt", iets waarin onze politici uitblinkers zijn, en dan komt er binnen zeer kort WEL verkiezingen, of men gaat proberen de Vlaamse kiezer nog maar eens een rad voor de ogen te draaien en toch iets wat een regering moet voorstellen op de been te brengen ZONDER de N-VA, in het belang van de mens...., oh pardon, van hun eigen portemonnee.
Ik vraag mij dan wel af wanneer het N-VA die leeuw zijn tanden gaat laten zien! |
Citaat:
Gij komt hier gewoon iets voorstellen dat ons veel stemmen zou kosten en onze tegenstanders verse munitie zou geven in hun pogingen om ons als onredelijk en gevaarlijk te bestempelen. Ik zeg dat dat dom zou zijn. En ja als ge dan niet N-VA stemt dat is dan pech voor ons, but you can't please all of the people all of the time. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat geloof je toch zelf niet. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be