![]() |
Marc Van de Looverbosch...een goede voorzitter van de Vereniging van Vl Journalisten?
In De Standaard staat te lezen dat de Vereniging van Vlaamse Journalisten zaterdag in Brussel het nieuwe bestuur van de vereniging heeft verkozen. Die zal worden voorgezeten door Marc Van De Looverbosch (VRT-radio), die overigens ook de uittredende voorzitter is.
http://www.standaard.be/artikel/deta...&subsection=64 Had de Vereniging van Vlaamse Journalisten nu echt geen betere keuze? Mij komt Marc alleszins niet objectief en 'Vlaams' over ('soms' wel plezant)... Of vergis ik me?... (dat hij volgens dat ik ergens gelezen heb was hij vroeger SP.a gemeenteraadslid in Mortsel... zal wel louter toevallig zijn en uiteraard niet ter zake). --------------------------------- En wat te denken van onze 'Vlaamse' journalisten die Marc hebben herkozen?. |
In welke mate is hij 'niet Vlaams genoeg'? Is hij dan geen Vlaming en werkt hij niet voor de Vlaamse pers? Of bedoel je eigenlijk Vlaamsgezind? In dat geval, hoe kan men tegelijkertijd Vlaamsgezind en objectief zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mag me dat toch wel afvragen? Of verbiedt U me dat? Jawadde. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebt ge klachten over die man zijn werk ofzo?
|
Citaat:
En ik ben niet alleen... M:wink: |
Citaat:
En ik ben niet alleen... Maar conservatieve Belgicisten mogen hem gerust een gedreven, objectieve, nuchtere en eerlijke journalist vinden, hoor... :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be