![]() |
Profiel verwijderen
Waarom is het eigenlijk onmogelijk om je eigen profiel te verwijderen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Mailen naar het forum ? |
Citaat:
Het is overigens perfect mogelijk voor de beheerders van het forum om de nickname van een gebruiker te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer iemand zijn echte naam (niet meer) wil gaan gebruiken. Het is met vBulletin (de software achter het forum) zelfs mogelijk om nicks samen te voegen. Dat is misschien een idee voor de wildgroei aan dubbelnicks ;-). |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, als het een simpele kwestie is van niet meer te willen posten lijkt het me voor alle partijen toch veel eenvoudiger om dat gewoon niet meer te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij, niet enkel liberalen hebben de vrijheid een account aan te maken, te vertellen wat we willen, en aan wie we ook willen. Individuele vrijheid heet dit. Laten we dan ook als liberalen, toch als verantwoordelijken voor de toekomstige economie, onze verantwoordelijkheid opnemen. Liberalen leven van risico's. Anderen, niet iedereen, leven van uw winst. Waarom zich schuldig of verantwoordelijk voelen voor een profieleke ? Groenten. |
Een liberaal mag weten wat hij publiceert of niet, sonst kan er rekening gehouden worden met juridische actie. Meneer AdrianHealey staat volledig in zijn recht als hij zijn account wil laten verwijderen, hij is de auteur van zijn berichten.
|
Het is inderdaad een probleem ja.
|
Citaat:
ik vermoed zelfs dat op t kantje van t wettelijke is ... als zelfs fb die optie heeft moeten voorzien ... |
Citaat:
|
Citaat:
als alles klopt is de moderatie aan het contempleren over dit probleem ... ik had dezelfde vraag reeds gesteld |
Ik vroeg mij gewoon af. Heelder pleidooien over verantwoordelijkheid hoeven niet.
|
Er blijken inderdaad technische mogelijkheden te bestaan: http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=105181
@admin: misschien toch eens onderzoeken... |
Citaat:
Wat een andere reden kan zijn van het niet-opgeven van een profiel, is misschien het feit dat men vreest dat het teveel zou voorkomen dat bepaalde personen hun profiel laten verwijderen om dan simpelweg er een nieuw aan te maken, om niet herkend te kunnen worden (door de moderatoren). Maar ook ik ben van mening dat iedereen die wilt zijn profiel zou moeten kunnen verwijderen, indien gewenst, of de naam laten veranderen, of beiden. |
Ik zou ook graag hebben dat er ooit geen enkele connectie's aan mijn profiel hangen, maw een dood profiel, na de naamsverandering. Om totaal onopspoorbaar te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be