![]() |
BDW, man van het jaar volgens Humo
Alhier zo: KLIK
Raar dat hier nog geen thread over is. OK, 't is een heel ander soort "verkiezing" :-D , maar toch. Laat ons niet vergeten dat Humo doorgaat voor een links blad (vind ik toch ook). Als zelfs die hun publiek al BDW op de troon zetten... Zeer benieuwd of de Zuiderlingen (*) dit gaan oppikken in de pers, en wat de reacties zullen zijn. Mvg, PP (* sorry, ik ben een fan van de Blauwbloezen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat dus over het artikel he Anyway, ja, vreemd vind ik dat niet echt, Humo is inderdaad ook volgens mij eerder een links blad, maar is er een linkse politicus die de gave heeft de stem van veel mensen zo goed te verwoorden? Zelfs al vind je jezelf links, je moet toch wat respect hebben voor de standvastigheid van BDW? Misschien ligt het daaraan, misschien hebben veel "linkse" humo-lezers nu pas beseft dat ze "rechts" zijn, en dat nooit durfden zijn (of zeggen) omdat dat tot voor kort nog een vies woord was. |
Citaat:
Citaat:
|
Vrijwel alle programma's zitten volle steken te zetten naar politiek toe en VTM gaat dikkertje uitnodigen voor een oscar uit te reiken ... :roll:
|
Citaat:
Omdat ik misschien besef dat ik maar één persoontje ben, en - in een opwelling van zuiver altruisme - wil weten wat anderen denken? Dat ik daar ga rekening mee houden, dat zien we nog wel hee. |
Zelfs al ben je links, je kan er toch moeilijk naast kijken dat BDW de dominante politicus van het voorbije jaar was.
Net zoals ook tegenstanders moeten toegeven dat Wilders de dominante politieke figuur van Nederland was vorig jaar. Eigenlijk heeft dat niets te maken met goed of slecht vinden. Voor de Walen zal het zeker weer de zoveelste verrassing zijn. |
Citaat:
Overings off-topic mijn complimenten met je avatar. Mooie foto. Ik heb niet direct een bron maar ik denk dat BDW ook in Wallonië wel binnen de top 5 van homme politique van het jaar 2010 zal vallen. |
Citaat:
wat tot "overkill" leid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, Brusselmans kan foutloos schrijven. Jij niet. |
... volgens mij ook ... :-D
|
Ik ken veel mensen die Humo lezen omwille van de humor en niet omwille van de journalistiek. Zo bereiken hiermee een gemengd publiek.
Ik hou het persoonlijk liever bij P-magazine. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be