![]() |
Koningshuis dubbel zo duur als gedacht
Wordt dat niet stilaan een beetje te veel van het goeie?? 8O
*knip* U kan dit artikel hier terugvinden: Koningshuis dubbel zo duur als gedacht (HLN.be) |
Citaat:
|
Ze heeft een schoon vestje aan. Allemaal gekocht op mijn kosten. Ik zal mijn fleece pakske eens uit de droogkast halen sé.
Het is inderdaad een ware schande. Dit Coburg gezinnetje heeft maar één doel voor ogen: zoveel mogelijk graaien. Blijkbaar zijn de menskes zo opgevoed: in het beruchte interview met één van zijn halfzussen Marie Christine, vond die ook dat indien ze het mooi vroeg aan de belgische bevolking, deze bevolking voor haar wel extra in hun portemonnaie ging grabbelen. Eenmaal je die profitariaatsgenen begint te cultiveren is er nog weinig aan te doen. Je zal maar met zo'n schooiers getrouwd zijn. |
t is tijd voor de revolutie,...
met het vrijgekomen geld kunnen we 30 000 verdienstelijke vrouwen een Delvaux sjakosjh cadeau doen... Of we kunnen een stevig feestje organiseren ... of we kunnen elke belg een tikje minder belastingen laten betalen, ... |
Citaat:
Filip, Laurent en Astrid mogen nieuwe asielzoekers dagelijks verwelkomen in een paar niet opvangcentra (die dan nadien vakkundig kunnen worden gemolesteerd). |
Citaat:
|
De openingspost was me net voor.
Wou het ook posten bij draad "het onwettig koningshuis". Dat leven op ons kap hoort ook bij het onwettige, het oneerlijke. |
Citaat:
|
het kan mij niet schelen wat ze kosten
al waren ze verniet ze moeten weg, punt ! tenzij ... ze inschrijven op driejaarlijkse licencies naar t voorbeeld van de telecomoperatoren ... maar dan gaan ze zwaar moeten dokken hoor, die Cobourgs ! |
Wat iedereen vermoedde ... snelle wagens, jachten, villa's, die koop je niet met lucht. En dan heeft Belgie zo ongeveer de zwaarste belastingsdruk in Europa.
In een republiek hoeft enkel de president een loon te ontvangen, niet zijn officiele en verdoken familieleden en nazaten. |
Citaat:
(ik ben dus nog heel mild, ... ) |
Citaat:
|
en die nazaten krijgen bovendien nog eens een uitkering als senator ook mag ik aannemen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel de huidige voorzitter van het rode kruis trekt, nu die functie niet langer toegeschreven is aan een koningsjong. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zou Filipke zijn rondvliegende novachef + onderhoud + brandstof zelf betalen, of is dat ook op kosten van het leger. Ik denk eerder het laatste. |
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty...ire-vlag.dhtml Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be