![]() |
Is Bart De Wever een Flamingant ?
Is Bart De Wever een Flamingant ?
Wat zegt hij er zelf over ? Wat is een Flamingant eigenlijk ? Graag had ik opgeroepen om je gedacht in dit topic NIET weer te geven. Ik ben enkel op zoek naar citaten waarin Bart De Wever zelf letterlijk zegt dat hij een Flamingant is. |
Citaat:
|
Ik versta het weer niet. Moet ik hieruit nu begrijpen dat De Wever enkel flamingant zou zijn als hij dat ook met zoveel woorden zegt?
|
De belgicisten zijn weer eens losgelaten en krijgen weer een uurtje vrij internet.
|
Wat is een flamingant? Alles begint bij de definiëring!
|
volgens mij is vivelabelgique ne comediant.
|
Citaat:
Wat is je stelling? Wat is een flammingant? |
Citaat:
Een discussie over openen, met de titel: :lol: "Is vivelabelgique ne comediant" :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.encyclo.nl/begrip/flamingant |
Zolang 'we' maar stickers kunnen plakken, zijn we gelukkig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo ben ikzelf, om maar een voorbeeld te noemen, een nationalist, en ik ben er nog fier op. Natuurlijk is mijn definitie van een nationalist iets of wat afwijkend, want ... ik ben een overtuigd Europees nationalist. Afijn, in volgorde ben ik een Vlaams-nationalist, een Euro-nationalist, en een wereld-VN-nationalist. Ik ben overduidelijk geen b.-nationalist. (en die van A. zijn daarenboven stadsnationalisten ...) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dewever heeft geen nationalistische visie op volksidentiteit. Wie anders beweert, liegt. Hij heeft in het verleden openlijk een pleidooi gehouden voor het actief mengen van Vlamingen met vreemdelingen via huwelijken, wat volgens hem de ideale integratie van vreemdelingen moet opleveren. |
Citaat:
Henri, bedankt voor de verheldering. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be