![]() |
Beke is koninklijk onderhandelaar
Citaat:
|
ale eindelijk een die tussen links en rechts staat. Dus we hebben zo de toer van het veld verkend, nu gaan we eens in het midden staan en kijken hoe we de zaken aan elkaar kunnen knopen
|
Dat de CD&V het verstand maar heeft om senator Torfs van de beeldbuis/micro te houden...:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach, dat is maar voor de galerij. Verkiezingen in juni, dat zal ongeveer wel vaststaan zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad. Juni lijkt echt wel snel.
Op deze manier zijn we volgens mij wel zoet voor 100 dagen. |
De linkerzijde zal zich alvast opwarmen om nog een rondje kritiek te gaan geven op het gebrek aan staatsdragende voorstellen vanuit de CD&V .
Ik hoop dat toch. Beke heeft nu op zijn schouders de opdracht "het terrein verder voor te bereiden als koninklijk onderhandelaar". Dus moet hij geen concreet voorstel doen a la VDL, maar iets tussen een informatieronde en zachtmaken in. Strategisch gezien is het comfortabel: niemand verwacht iets dus falen kan hij niet. Maar slagen kan hij ook niet gezien geen doorbraak verwacht wordt. Al bij al een zinloze bedoening, wat CD&V alleen schade kan opleveren, geen voordeel. |
Democratie noemen ze deze schertsvertoning.
|
En ik denk dat ze bij de CD&V ook wel beseffen dat het een vergiftig geschenk is, spelen ze de kaart van Di Rupo zijn ze bij de volgende verkiezingen, nog eens de heft van hun kiezers kwijt,
En doen ze met De Wever mee, dan zijn er in de partij die van hun oren gaan maken, dus wat gaat Beke doen ? hij had beter tegen de koning gezegd, los het zelf op. mij niet gezien. |
Citaat:
|
poutin gaat nog gelijk krijgen,
|
Citaat:
|
Daar gaan we weer voor een rondje tsjeven.
|
Tijd om aan de échte onderhandelingen te beginnen. Beke zal slagen.
|
Citaat:
|
leterme
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be