![]() |
Wat heb je vandaag (niet) gedaan?
Wat stond er vandaag op 't programma? Wat heb je gedaan, hoe heb je't gedaan en viel het mee?
Mijn dag zag er als volgt uit: lang en zalig uitgeslapen tot 10u. Moest niet werken, yes! Daarna uitgebreid ge-ontbijt en een lekker warm badje genomen. Toen het nog geen middag was heb ik mij ne film besteld via Prime van Telenet. Lekker in mijne zetel met een dekentje...Heerlijk; vooral omdat ik besefte dat anderen aan het zwoegen waren op't werk. Hehe! Rest van de namiddag zomaar geluierd en wat gesurft. Pas rond 17u ben ik in gang geschoten: kwestie van mijn liefste huisgenoten toch van een warme maaltijd te voorzien. Ja, ik weet het: schandalig zenne Trixie! 't Was voor mij vandaag dus puur genieten en hopelijk komen er nog zo van die dagen. Zalig. Wat heb ik NIET gedaan? Gekuist, gestreken, geboend, afgestoft, gewerkt.8-) |
Nog niet gegeten.
|
Nog niet gemastur....gegeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gesnoept.
|
Citaat:
Ik ben hem nu aant eten |
Citaat:
|
Niet te hard gereden.
Geen patat gegeten. Geen bier gedronken. (nog} Niet gebonkt. Niet met de deuren geslagen. |
Citaat:
|
Nog niet gerukt :sorry:
|
Gerookt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bijna drie maanden rookvrij nu. Ben gestopt halverwege een pakje. Het ligt hier nog, er zitten er nog 7 in. Dat is tekenend voor de noodsituatie waardoor ik plots niet meer kon roken (dubbele longontsteking). Ik had nooit 'zomaar' kunnen stoppen |
Citaat:
|
Iemand nog niet buiten geschot. Omeprazoleke gepakt tegen het maagzuur inplaats.
Ga er nog één pakken denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dagje Dronkoers:
+/- 14:00 uur uit nest gekropen +/- 15:00 uur kankeren op't internet +/- 16:00 uur douchke gepakt +/- 17:00 uur kankeren op't internet +/- 18:30 uur naar't café gegaan +/- 21:30 uur uit café gekropen +/- 21:50 uur aankomst werk +/- 06:00 uur vertrokken naar huis +/- 06:30 uur kankeren op't internet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be