Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Weer een betoging op komst? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=152073)

fredo2008 3 maart 2011 13:44

Weer een betoging op komst?

Tis nie waar hé, dat we nog eens zo'n linkse franstalige massabetoging moeten verdragen...

De standaard

SDG 3 maart 2011 13:50

Laat die mensen toch doen. Alsof dat allemaal iets gaat uithalen?

Bokkenreyder 3 maart 2011 14:13

En dan maar verschieten dat er slapende honden wakker worden! Hoe dom kun je zijn?

Pelgrim 3 maart 2011 14:19

Van die data is enkel 23 mei belangrijk, want dan volgt het volgende rondje financiële incest. D�*�*r moet tegen in opstand gekomen worden.

Txiki 3 maart 2011 14:32

Om het in modern Nederlands te zeggen: who cares? Die betogingen zijn absolute nonsens. En daarmee is alles daarover gezegd.

Pelgrim 3 maart 2011 14:53

De enige betoging die er echt zou toe doen, die tegen de dictatuur van de eurocraten, wordt niet georganiseerd, omdat de Vlamingen te dom zijn om te snappen wie de echte macht in handen heeft.

Txiki 3 maart 2011 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5337864)
De enige betoging die er echt zou toe doen, die tegen de dictatuur van de eurocraten, wordt niet georganiseerd, omdat de Vlamingen te dom zijn om te snappen wie de echte macht in handen heeft.

Kijk, dat begrijp ik nu eens niet. Maar, misschien ben ik ook te dom. Akkoord dat de kern van de kwestie in dat Europees gedrocht zit. Maar om dan maar constant je medemensen te gaan uitmaken en beledigen, dat versta ik niet. Waar is het streven naar "volksverheffing" gebleven? Licht je mensen in en probeer hen mee te krijgen in dat besef.

edit: als je wil dat mensen je zaak en redenering gaan volgen, moet je die wel eventjes interessant en aantrekkelijk voorstellen. Op de manier waarop je hier nu loopt te schrijven, gaat dat niet echt lukken.

Salvadorii 3 maart 2011 16:15

Ik geniet vollop van de malaise onder de Belgicysten en Belgophonen. Als ze daarvan een show willen maken, des te beter! :-)

Ze gaan nu nog vijf jaar afzien, en dan de rest van hun leven een bittere nostalgie koesteren...

Txiki 3 maart 2011 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5337972)
Ik geniet vollop van de malaise onder de Belgicysten en Belgophonen. Als ze daarvan een show willen maken, des te beter! :-)

Ze gaan nu nog vijf jaar afzien, en dan de rest van hun leven een bittere nostalgie koesteren...

Nieuw in ons gamma! Eerst hadden we Telephonen, nadien I-phonen en nu ook Belgophonen :cheer:

Jazeker 3 maart 2011 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5337847)
Om het in modern Nederlands te zeggen: who cares? Die betogingen zijn absolute nonsens. En daarmee is alles daarover gezegd.

Ze maken zich er nog ronduit belachelijk mee.

Jazeker 3 maart 2011 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5337914)
Kijk, dat begrijp ik nu eens niet. Maar, misschien ben ik ook te dom. Akkoord dat de kern van de kwestie in dat Europees gedrocht zit. Maar om dan maar constant je medemensen te gaan uitmaken en beledigen, dat versta ik niet. Waar is het streven naar "volksverheffing" gebleven? Licht je mensen in en probeer hen mee te krijgen in dat besef.

edit: als je wil dat mensen je zaak en redenering gaan volgen, moet je die wel eventjes interessant en aantrekkelijk voorstellen. Op de manier waarop je hier nu loopt te schrijven, gaat dat niet echt lukken.

:clapping: Txiki-power!

Edit: nooit gedacht dat ik ging klappen voor klein-links gepeupel :| ;-)

Salvadorii 3 maart 2011 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5337981)
Nieuw in ons gamma! Eerst hadden we Telephonen, nadien I-phonen en nu ook Belgophonen :cheer:

Is er gekomen als tegenkanting tegen de smartphone lol, een domme-phone als het ware ;-)

tschoon verdiep 3 maart 2011 17:01

Vlamingen zijn te passief om op te komen voor hun mening, we hebben niet dat beetje zuiders temperament om uit onze luie zetel te komen en op straat te komen om te protesteren tegen het Waalse en Europese profitariaat, anders hadden we de splitsing van Beldie al lang afgedwongen.

Jazeker 3 maart 2011 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tschoon verdiep (Bericht 5338042)
Vlamingen zijn te passief om op te komen voor hun mening, we hebben niet dat beetje zuiders temperament om uit onze luie zetel te komen en op straat te komen om te protesteren tegen het Waalse en Europese profitariaat, anders hadden we de splitsing van Beldie al lang afgedwongen.

Ik wil anders wel op straat komen.

SDG 3 maart 2011 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tschoon verdiep (Bericht 5338042)

En we missen vooral ook assertiviteit die de Noord-Nederlanders wel hebben. Anders hadden de Vlamingen al lang de macht gegrepen binnen België. :|

van Maerlant 3 maart 2011 17:32

Ja, nog een frietenbetoging. Of deze keer een Stella & Jupilerrevolutie? Toont gewoon des te meer aan wat België nog betekent.

bgf324 3 maart 2011 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 5338098)
Ja, nog een frietenbetoging. Of deze keer een Stella & Jupilerrevolutie? Toont gewoon des te meer aan wat België nog betekent.

Rode Duivelsrevolutie :lol:

Pelgrim 3 maart 2011 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5337914)

Ik heb de afgelopen acht jaren niks anders gedaan. Verloren moeite, echt waar. De huidige financiële crisis werd ruimschoots op voorhand voorspeld, de eurocratische staatsgreep ook, maar zelfs nu het in hun gezicht gebeurt willen de Vlamingen het niet zien. Een kudde schapen dat vol enthousiasme de wolven het bos in volgt.

Nu ik mag niet klagen, slimmeriken zoals ik zagen de crisis al aankomen en namen hun voorzorgen, die nu hun vruchten afwerpen. Op dit moment is er geen enkele collectieve strategie mogelijk, dus is het ieder voor zich.

Overigens, zodra die fameuze 23 miljard op tafel moeten komen is het met de N-VA ook afgelopen.

jogo 3 maart 2011 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5337997)
Ze maken zich er nog ronduit belachelijk mee.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5338052)
Ik wil anders wel op straat komen.

hier wordt nogal wat afgezevert...

jogo 3 maart 2011 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5337779)
Laat die mensen toch doen. Alsof dat allemaal iets gaat uithalen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5338084)
En we missen vooral ook assertiviteit die de Noord-Nederlanders wel hebben. Anders hadden de Vlamingen al lang de macht gegrepen binnen België. :|

nog van dat

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be