![]() |
Weer een betoging op komst?
Tis nie waar hé, dat we nog eens zo'n linkse franstalige massabetoging moeten verdragen...
De standaard ![]() |
Laat die mensen toch doen. Alsof dat allemaal iets gaat uithalen?
|
En dan maar verschieten dat er slapende honden wakker worden! Hoe dom kun je zijn?
|
Van die data is enkel 23 mei belangrijk, want dan volgt het volgende rondje financiële incest. D�*�*r moet tegen in opstand gekomen worden.
|
Om het in modern Nederlands te zeggen: who cares? Die betogingen zijn absolute nonsens. En daarmee is alles daarover gezegd.
|
De enige betoging die er echt zou toe doen, die tegen de dictatuur van de eurocraten, wordt niet georganiseerd, omdat de Vlamingen te dom zijn om te snappen wie de echte macht in handen heeft.
|
Citaat:
edit: als je wil dat mensen je zaak en redenering gaan volgen, moet je die wel eventjes interessant en aantrekkelijk voorstellen. Op de manier waarop je hier nu loopt te schrijven, gaat dat niet echt lukken. |
Ik geniet vollop van de malaise onder de Belgicysten en Belgophonen. Als ze daarvan een show willen maken, des te beter! :-)
Ze gaan nu nog vijf jaar afzien, en dan de rest van hun leven een bittere nostalgie koesteren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: nooit gedacht dat ik ging klappen voor klein-links gepeupel :| ;-) |
Citaat:
|
Vlamingen zijn te passief om op te komen voor hun mening, we hebben niet dat beetje zuiders temperament om uit onze luie zetel te komen en op straat te komen om te protesteren tegen het Waalse en Europese profitariaat, anders hadden we de splitsing van Beldie al lang afgedwongen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, nog een frietenbetoging. Of deze keer een Stella & Jupilerrevolutie? Toont gewoon des te meer aan wat België nog betekent.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ik mag niet klagen, slimmeriken zoals ik zagen de crisis al aankomen en namen hun voorzorgen, die nu hun vruchten afwerpen. Op dit moment is er geen enkele collectieve strategie mogelijk, dus is het ieder voor zich. Overigens, zodra die fameuze 23 miljard op tafel moeten komen is het met de N-VA ook afgelopen. |
Citaat:
Citaat:
hier wordt nogal wat afgezevert... |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be