![]() |
Men kan nog lager vallen dan de RTBF
|
De Franstalige versie volgt waarschijnlijk nog.
|
hilarisch:
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb een paar keren kotsneigingen gehad. Ik weet niet waar te beginnen. Misschien één zinneke eruit pikken;
"Ook de N-VA is een extreem-rechtse partij, met name t.o.v. de Franstalige Belgen"Met andere woorden; als je het andere landsgedeelte wil wijzen op hun verantwoordelijkheden, dan ben je een extremist. Ja wat! PP |
Laag lager en daar is de BUB
|
Het zijn alleen maar bewijzen dat de Vlamingen nu serieus genomen worden.
En ditmaal in de letterlijke zin. |
Citaat:
ach ja, het is het bub, weet je wel. als je je daar al over druk moet maken... de dag dat hun gezamenlijk IQ de 60 overstijgt kunnen ze eens terugkomen... |
Citaat:
daar zijn pillekes voor , maar ik zou advizeren contact te vermijden. |
Citaat:
|
Laten we de doden met rust laten, er is al werk genoeg met de levenden.
|
Citaat:
Er komt geen kat op die site, jammer dat je er nu reclame voor maakt |
Citaat:
|
Citaat:
Tjonge. Wat een kwaadaardige roddel. :roll: - "Zogezegd ( ? ) uit onvrede stapte Morel in 2004 over naar het Vlaams Belang, ..." Hoezo, zogezegd? - "Sterker nog, ze bewandelde (bij het VB) de harde lijn." Grapje, toch? - De "xenofobie en het anti-europeanisme" van Morel. - Ze zat op een foto naast Siderov. Dus zal ze wel dezelfde ideeën hebben, zeker? - "Ze had nog nooit gehoord van Waver." Neen, ze wist niet dat Waver de hoofdstad is van Waals-Brabant. Dat wisten ik en 99% van de Vlamingen ook niet. - "en liet ze geen gelegenheid onbenut om haar politieke ideologie te vermengen met haar ziekte." Dit is wel de grofste leugen van het hele artikel. - "Vanhecke was opgeleid door de VMO". Wat een nonsens. En zo gaat het hele artikel door. Wat een nijd, wat een haat. Omdat een vrouw die andere politieke opvattingen huldigde na haar dood heel populair bleek te zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be