Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
(Bericht 5347224)
Kwestie van een minimum aan beleefdheid zou zijn dat de topicstarter zijn topic meteen in het juiste subforum plaatst en zo de moderatie onnodig werk bespaart.
En dwaze vragen bestaan niet, Rudy, alleen dwaze antwoorden. Maar dat wist je vast al...
|
Moest je #1 goed gelezen hebben. Dan zou je zien dat ik mijn draad in het juiste subforum gezet heb, nl. “Immigratie en integratie”. Het is verplaatst geweest door een moderator. Er is zelfs geen verwijzing achter gelaten in “Immigratie en integratie”, naar waar hij verhuisd is.
Rudy heeft de moeite gedaan om uit de feiten de juist conclusies te trekken. Het siert hem dat de “rechtvaardigheid” in zijn handtekening geen loze woorden zijn.
Maar zoals je ziet heb ik hier een aantal “fans”. Eentje was zelfs zo vriendelijk om als reactie op mijn draad een tweede draad te starten (De mythe over Hitler), 1 uur later. Er zijn nu dus 2 draden met een ander vertrekpunt en over hetzelfde onderwerp. Volgens mij niet echt een volwassen manier om je mening te verkondigen. Maar ik kan mis zijn natuurlijk.
Het is zeker mijn bedoeling niet om de kwaliteiten van de moderatie in vraag te stellen. Zover ik weet zijn het mensen die op vrijwillige basis dit forum in goede banen willen leiden. Een vrij ondankbare job voor degene die het nog niet zouden weten. Maar het is belangrijk dat iedereen openstaat voor zelfreflectie, via opmerkingen van de gebruikers onder elkaar, de moderators onder elkaar en tussen de 2 groepen.
|