Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Verhofstadt getuigt: "Onderhandelingen zijn onmogelijk" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=152262)

bgf324 6 maart 2011 19:46

Verhofstadt getuigt: "Onderhandelingen zijn onmogelijk"

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...lgie-wil.dhtml

Aangezien onderhandelen met N-VA geen zin heeft, en er geen onderhandelingen zijn zonder N-VA mogen we concluderen dat onderhandelingen geen zin hebben tout-court.

Wat nu?

guido 007 6 maart 2011 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5342915)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...lgie-wil.dhtml

Aangezien onderhandelen met N-VA geen zin heeft, en er geen onderhandelingen zijn zonder N-VA mogen we concluderen dat onderhandelingen geen zin hebben tout-court.

Wat nu?

Onderhandelen over wie verder mag onderhandelen.

bgf324 6 maart 2011 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5342919)
Onderhandelen over wie verder mag onderhandelen.

Hoe lang gaat dat duren?

Bokkenreyder 7 maart 2011 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5342943)
Hoe lang gaat dat duren?

Tot sint-juttemis!:-P

Xenophon 7 maart 2011 14:29

Citaat:

Hoe lang gaat dat duren?

Tot wanneer de Vlaming toegeeft.

Hollander 7 maart 2011 14:46

Citaat:

Hoe lang gaat dat duren?

tot onverwijld.

Anna List 7 maart 2011 14:52

boeiend, de federale regering vertegenwoordigt vandaag nog 25% van de vlaamse kiezers, blijkbaar moet dat percentage nog naar beneden ...

Zeno! 7 maart 2011 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5344474)
Tot wanneer de Vlaming toegeeft.

CD&V is de bocht al aan het maken... De Franstalige verrottingsstrategie begint te werken.

Xenophon 7 maart 2011 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 5344522)
CD&V is de bocht al aan het maken... De Franstalige verrottingsstrategie begint te werken.

Wees blij, het loopt volgens plan.

Eerst moet de CD&V zich duidelijk uitspreken als anti-Vlaamse partij.

Zodat de volgende Vlaamse verkiezing enige verandering brengt.

Herr Flick 7 maart 2011 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5344568)

Zou dien Beke echt zo een rund zijn ? ja he, ... ik denk het ook ...

Xenophon 7 maart 2011 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5344618)
Zou dien Beke echt zo een rund zijn ? ja he, ... ik denk het ook ...

Beke is de huisideoloog van de CD&V die mee achter de anti-Vlaamse federale regering zit.

Dat is dan toch duidelijk hoe Vlaams hij is?

Fieseler 7 maart 2011 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5344568)

Zou die swalbe van Jambon dit week-end misschien een schijnbeweging zijn om de tjeven te verplichten om zich andermaal in hun volle lelijke naaktheid te laten aanschouwen in Vlaanderen?
Ik denk dat dat te ver gezocht is...maar desalnietemin is het niet helemaal onmogelijk...en zou het nogmaals bewijzen dat de niveaantjes van de tjeven ivm tjeverijen geen lesjes hoeven te krijgen.

solidarnosc 7 maart 2011 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5344656)
Zou die swalbe van Jambon dit week-end misschien een schijnbeweging zijn om de tjeven te verplichten om zich andermaal in hun volle lelijke naaktheid te laten aanschouwen in Vlaanderen?
Ik denk dat dat te ver gezocht is...maar desalnietemin is het niet helemaal onmogelijk...en zou het nogmaals bewijzen dat de niveaantjes van de tjeven ivm tjeverijen geen lesjes hoeven te krijgen.

Nja dan had Janbom beter gezegd dat het daarna verkiezingen zouden zijn. Want goed. Een paar weken geleden klonk het nog bij NVA dat als het met Reynders niet lukte dat het daarna verkiezingen zouden zijn. In zekere zin biedt ie CD&V een uitweg.

NVA zijn tsjevennationalisten. Ik heb daar een paar maand eerder al een patent voor aangevraagd bij het Groene Boekje.;-)

Xenophon 7 maart 2011 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5344792)
Nja dan had Janbom beter gezegd dat het daarna verkiezingen zouden zijn. Want goed. Een paar weken geleden klonk het nog bij NVA dat als het met Reynders niet lukte dat het daarna verkiezingen zouden zijn. In zekere zin biedt ie CD&V een uitweg.

NVA zijn tsjevennationalisten. Ik heb daar een paar maand eerder al een patent voor aangevraagd bij het Groene Boekje.;-)

Niettemin blijkt de Vlaming hun genegen.

Noem nog een partij op in Vlaanderen die zulks kan zeggen?

respublica 7 maart 2011 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5344802)
Niettemin blijkt de Vlaming hun genegen.

Noem nog een partij op in Vlaanderen die zulks kan zeggen?

Jij hebt gelijk, maar solidarnosc ook... N-VA heeft toch ook al wat bochtjes gemaakt. Nu goed, zolang ze geen bocht van 180° maken, zoals eens CD&V deed, kan ik daar wel mee leven. :roll:

Xenophon 7 maart 2011 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door respublica (Bericht 5344917)
Jij hebt gelijk, maar solidarnosc ook... N-VA heeft toch ook al wat bochtjes gemaakt. Nu goed, zolang ze geen bocht van 180° maken, zoals eens CD&V deed, kan ik daar wel mee leven. :roll:

Uiteraard zijn er al wat bochten gemaakt, niet vergeten dat belgie alle krachten bundelt om de N-VA kapot te krijgen, om de Vlaamse kiezer aan de kant te zetten.

Ze blijven het been stijfhouden tegen Belgie dus krijgen ze mijn volle steun.

fonne 7 maart 2011 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5344656)

5 jaar kartel, goede leerschool:lol:

fonne 7 maart 2011 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door respublica (Bericht 5344917)

Ach, als men rotsblokken in de weg legt moet je er gewoon rondwandelen. Dat is de minst uitputtende strategie.

fonne 7 maart 2011 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5344792)

En N-VA zal woord houden: er komen verkiezingen, maar eerst moeten de Vlaamse verraderspartijen nog wat meer in hun bloot gat gezet worden:twisted:

bgf324 7 maart 2011 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 5344522)

Tutut.
Ik denk dat we nog niet aan de nieuw patatten zijn.

Peeters zal er wel voor zorgen dat de CD&V nog wat bokkesprongen maakt - en dan hebben we nog de N-VA die wss geïsoleerd zal zijn - maar nog niet dood.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be