![]() |
Hoe islamieten zichzelf de das omdoen, deel zoveel
En wederom verschuilen islamieten zich achter hun achterlijke geloofsregeltjes en gaan ze janken:
Citaat:
Het zoveelste bewijs dat islam en onze samenleving echt niet samengaan. |
Citaat:
De Islam heeft toch geld genoeg? Vertrouwen ze de andere gelovigen niet om het terug te betalen? Of is onderwijs dan niet zo belangrijk? Er zijn genoeg private subjectieve banken. |
hehe, wat een dutsreligie. Hoe kun je dan een huis kopen ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat laatste ben ik met u eens. |
Citaat:
Citaat:
Hetzelfde als een gewone bank, maar dan met een hypocriete verpakking. |
Laat het nu net hypotheken zijn die de Belgische wetgever onmogelijk maakt. Een islamitische lening is namelijk zonder intrest, met als gevolg dat intrestaftrek niet mogelijk is. Bij een islamitische hypotheek moeten ook vanwege de juridische opbouw van de contracten twee keer registratierechten betaald worden. Deze fiscale belemmeringen maken het onmogelijk om islamitische hypotheken in Vlaanderen aan te bieden.
Ik ga wel niet heel die scriptie lezen, dit stond wel in de abstract. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij islamitisch bankieren vb. voor de aankoop van het huis, wordt dus geen hypotheeklening aangegaan met maandelijke afbetalingen, maar koopt de bank het huis, en "huurt" de klant het huis van de bank + deels afbetaling (zonder rente). Na vb. tien jaar heeft ie zo recht op de helft van de woning.
Bij onze hypotheeklening hebben WIJ recht de op de volledige woning (+ waardestijging) en moeten we de bank de overschot van de lening terugbetalen bij verkoop. Maar islamitisch bankieren heeft ook het leuke voordeel dat ondertussen de helft van de Europese grootsteden in handen is van de islamitische banken, terwijl de allochtonen in hun huizen wonen voor een habbekrats, en ze deze kunnen doorverhuren waarbij dié opbrengst volledig voor hen is. |
Citaat:
|
Stoppen met studeren omdat één of ander godsdienstregeltje dit zou opleggen, het wordt met de dag moeilijker te geloven dat we ons in het jaar 2011 bevinden.
|
Remigratie.
Remigratie. Remigratie. Nu! |
Citaat:
Ik zie daar helemaal geen probleem in. Integendeel, zou houden we laaggeschoolde arbeiders voor het vuile werk. |
Citaat:
|
En ik maar denken dat die mensen naar hier kwamen om kansen te grijpen.
Kansen die ze niet krijgen in het thuisland. De maskers vallen af. En de multiculturalisten fantaseerden rustig verder over hun prachtige multiculturele welvarende (???) samenleving. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be