![]() |
Psychiater teruggefloten die De Wever "egocentrist" noemde
La Dernièr Heure schakelde een psychiator in om BDW te onderzoeken. Het resultaat van het onderzoek sluit nauw aan met wat politieke tegenstrevers en Waalse kranten van hem denken. We moeten het toch nog gaan geloven.
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/Bi...t-noemde.dhtml |
Opgeruimd staat netjes.
Weer een Waal die kan gaan doppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die man heeft zonet een nieuwe definitie gegeven aan het concept "carrière-moord".
|
Waarom mag De Gucht een kiezer van het Vlaams Belang dan deze een mestkever noemen zonder sancties te krijgen ???
Deze is zelfs GEEN psychiater maar een luller |
Wat die man deed was deontologisch onverantwoord, dus de sanctie's zijn hier wel op zijn plaats.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan nog is zijn analyse een scheet in ne netzak, want psychologie is gewoon een duur woord voor lucht verkopen. van al die crap dat die gasten verkopen hebben ze nog nooit 1 letter kunnen bewijzen. |
psych moet nu alleen maar even zeggen dat hij die analyse maakte als burger/kiezer, niet als arts (wat de dr van in t begin ook had moeten doen).
verder zou het uiteraard wel kunnen dat zijn analyse 'toevalligerwijze' (want niet op basis van onderzoek) ... correct blijkt :-) |
Citaat:
Inderdaad Anna, dat politiek benoemd professorke mag dat én luidop denken én luidop zeggen. Wat hij niet mag is zijn gedacht uiten én laten ondersteunen door zijn geneeskundige professie. Dus: nu komt het er inderdaad op aan om zich te excuseren, niet omdat hij dat gezegd heeft "want beste Dernière Heure-lezers, ik sta daar vandaag meer dan ooit achter...." maar om dat dat per ongeluk (ik ben trouwens totaal verkeerd begrepen/geciteerd) is verpakt als een psychiatrische analyse/diagnose. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar moest je me nu zeggen dat de psychologie van C.G. Jung "lucht" is, dan gaan wij niet meer overeenkomen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be