![]() |
HEMA en de hoofddoek.
Over de hoofddoek van een werkneemster kwamen er bij de Hema-vestiging in
Genk zoveel klachten binnen, dat de Nederlandse winkelketen haar heeft ontslagen. Lees meer hier |
Rare Vlamingen want in gidsland Nederland voor veel flaminganten is dat geen probleem blijkbaar.
heb in Nederland al veel meisjes aan de kassa zien zitten met hoofddoek en die doen hun job even goed. |
Citaat:
Eerst had ze geen hoofddoek en daarna wel dus. Ze kreeg toelating om die hoofddoek te dragen en daarna begon het. |
Gewoonlijk zijn bekeerlingen helemaal gehersenspoeld en doorgeslagen. Hema heeft een hoofddoek in het uniformpakket. Als je dan persé met een heel laken achter de kassa wil zitten dan kan dat niet.
Hier moet meer achter zitten dan alleen maar die schaamhaarbedekking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze neemt een job aan ZONDER hoofddoek, daarna wil ze eentje en krijgt toelating. En daarna klaagt het personeel en de klanten. "een heel laken", hahaha:lol::lol: |
Citaat:
Deze vastelling kan ik dus enkel als een negatief antwoord beschouwen. Bon: dan is mijn volgende vraag: Waarom discrimineert u een ideologie die homo's wil vermoorden, de joden uitroeien, scheiding van kerk en staat wil opdoeken, de vrouw wil ontmenselijken, alle non-believers ter wereld wil onderwerpen enz tav een ideologie met identiek dezelfde doelstelingen? |
Citaat:
|
Er worden mensen ontslagen om allerlei redenen. Soms omwille van ernstige feiten, soms omwille van pietluttigheden. Soms terecht, soms onterecht.
Waarom is het plots 'nieuws' als één van die al dan niet terechte ontslagen omwille van een al dan niet pietluttigheid als een hoofddoek als grondreden heeft? Gaat nu elk ontslag dat op basis van een veranderd uiterlijk kenmerk zoals opvallende tatoeages, piercings of hoofddeksels wordt gemotiveerd, in de krant komen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zit nu wel zonder werk... en iedereen heeft zo graag dat iedereen werkt;) Morgen krijgen we iets nieuws: "Ik mag niet werken omdat ik een hoofddoek draag". En we mogen dan haar "dop" betalen.... en dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS: We zullen altijd iemands dop moeten betalen, om welke reden dan ook. (Die "PS" is wel wat dubbelzinnig, ik weet het) |
Citaat:
|
Citaat:
Op en tijdens wel peis ik. Als ik het voor het zeggen had was ik zelfs streng op alle sieraden. Geen ringen, kettingen, piercings en nog van die rommel. Ben ooit blijven hangen achter een klink met mijn ring....die ring zat voor meer dan de helft in het vlees (ringvinger he). Maar dit terzijde ;) ================================================== ===== Schiet me juist te binnen.... Op één zenden ze weer: "Wij Heren van Zichem uit". Iedereen droeg in die tijd klakken en hoofddoeken ;) Maar ok dat kan je moeilijk vergelijken met deze actuele zaak. 9 op 10 zit hier meer achter dan enkel een hoofdbedekking. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be