![]() |
Op zoek naar een goed geluidsfragment als er een nieuwe mail binnenkomt
Hi,
Ik ben op zoek naar een cool geluidsfragment om af te spelen als er een mail binnenkomt :p Nu heb ik thunderbird en speelt er gewoon een "tedu" af maar ik wil zo'n ventje ofzo dat zegt "er is ne mail toegekomen, checkt uw inbox" ofzo :P Iemand enig idee? 'k Heb google al afgezocht maar niets gevonden :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Dit liedje volledig laten afspelen bij elke mail. Uw collega's zullen spoedig op ziekteverlof zijn. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"You got Mail" was vroeger wel populair
|
Citaat:
|
Iemand overigens enig idee hoe ik dat geluid ieder half uur laat afspelen als er nog ongelezen mails in mijn inbox zitten :P?
|
'k Heb eens een 'kraaiende haan" gehad op 't werk....:-P en hij kraaide wat af op een dag....:-P
|
Brian Eno heeft alle windows-geluidjes gecomponeerd.
Hij is er rijk van geworden. |
De beste die ik ooit gebruikte was die scene uit "Monthy Python and the holy grail". De kokosnotenklopper krijgt een pijl met briefje in de borst en kan nog net uitbrengen "Messeg for you sir".
![]() de wav hier. |
Citaat:
Ik heb in de tussentijd ook een van yoda ontdekt 'message from the dark side there is' |
Citaat:
Trouwens, ik had vroeger, telkens er een vraag pop up kwam (OK - Cancel) een wav die Darth Vader speelde: "What is thy bidding, my master". Ge kunt niet geloven hoe cool, en hoe snel je dat beu bent :) |
Citaat:
|
Citaat:
die heeft hier ne sub woofer onder zijne bureau staan, ... en af en toe draait m t kot eens open, ... kan mij overigens best voorstellen dat ge dat rap beu wordt, want tegen dat Yoda : "you have a message from the dark side" gezegd heeft, kan hij het opnieuw doen, ... Die automatisch gegenereerde systeem mails kunnen soms hardnekkig zijn... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be