![]() |
Bacon and spam
Forummers, kan iemand mij helpen hoe ik me kan wreken op een hardnekkige spammer?
Ik heb het e-mailadres van de verzender; kan ik dat ergens op een interessante plek op het www achterlaten zodat andere spammers het zullen oppikken en deze spammer zullen bestoken met spam van eigen deeg? Of zijn er andere methodes om deze spammer "een kloot af te trekken"? alvast bedankt |
Wat is zn mail? Ik hou wel van dat soort gastjes.
|
Citaat:
|
Bedoel je met "spam" ongewenste reclame of bedoel je dat een bepaald persoon je lastig valt over e-mail?
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed dat mijn e-mail adres werd opgepikt via een onvoorzichtige onverlaat die voor een futiele mededeling zijn heel adresbestand open en bloot in het bestemmingsveld van de e-mail had gezet; en nu zit ik dus met de gebakken peren. Kan ik, bij wijze van wraak, dat e-mail adres ergens strategisch posten op het www zodat ik zeker ben dat collega spammers het zullen oppikken en hem op zijn buurt zullen bespammen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon op ingaan: 2 centimeter extra is altijd meegenomen.
|
gewoon uitschrijven op de nieuwsbrief.
|
Als het een persoonlijke mailbox betreft ... een rule maken en de hele dag autoreplies laten sturen. Of die persoon phisen, dan kan je jezelf uit zijn lijsten verwijderen. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be