![]() |
NVA: populistische kloefklaffers zonder ruggegraat
N-VA wil religieuze symbolen uit parlement weren
Peumans verdedigde vrouw met hoofddoek Het voorstel van N-VA is opmerkelijk omdat Vlaams Parlementsvoorzitter Jan Peumans vorig jaar de verdediging van een vrouw met hoofddoek in de publiekstribune van het parlement op zich. Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter had toen hard uitgehaald naar de vrouw en verweet haar een gebrek aan respect voor het parlement. Peumans zette Dewinter echter op zijn plaats en oogstte applaus van zowat het hele parlement. |
Citaat:
|
Dat klopt. Maar dat doet niets af van de stelling.
|
Citaat:
Heb je misschien een linkje? |
N-va = Vb.
:D |
Citaat:
Toen was er geen verbod, en binnenkort misschien wel. |
Het is meer dan regels opvolgen. Het is waar die voor staat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat overigens ieder weldenkend mens zo stilaan wel genoeg krijgt van het 'integrerende', doch afwijkende karakter van onze 'gasten'. Er zijn grenzen, zo ook aan de welwillendheid van een zaakvoerder. Hij of zij is nog altijd diegene die de werknemer betaalt en dus zijn regels kan opleggen. Dat hij hierbij zijn eigen visie gebruikt, al of niet verkeerd, ligt los van deze discussie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach hypocriet. Een ander woord heb ik er niet voor. |
Citaat:
|
Link, de standaard
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die nationalisten hebben veel fora bekeken en de beslissing kwam er na het lezen op p.be |
Citaat:
Een Belgische vrouw in een Marokkaans parlement in minrok of een knoert van een kruis rond haar hals. Ik wil niet eens weten wat haar lot zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Thx. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be