![]() |
Sylvie Ricour: de schaamte voorbij...
Brave meisjes komen in de hemel, stoute overal: ik lees net in de krant dat voor Sylvie Ricour en haar spitszusje Anja Savonet reeds een nieuwe job voorzien is! De eerste mag aan de slag bij de provincie Henegouwen waar ze zich met "veiligheidsbeleid" zal bezighouden. Nummer 2 wordt overgeplaatst naar de lokale politie van Brussel. Ik geloof m'n eigen oren en ogen niet meer.
Shame! |
Ben je daarover verwonderd????
Ik in ieder geval niet, ben er zelfs bijna zeker van dat ze geen loonverlies lijden of zelfs nog iets extra's bovenop krijgen!! |
Citaat:
Maar bij de politie schijnt fraude dus te leiden tot promotie??? (hoe noem je het anders als je fototoestellekes van 1200 euro voor je zoontje betaalt met belastingsgeld, of een setje Delvaux valieskes aankoopt op het budget van de pliesie) |
Eigenlijk hadden we dat kunnen verwachten na de "degradatie" van Fernand Koekoek
|
Citaat:
|
Stuur dat mens naar het Belgische consulaat in Tripoli. Kan ze daar zich bezig houden met de veiligheidsproblematiek :twisted:
|
Maak je niet druk. Als zij zich niet vet mesten op onze kosten doen er andere dat. Wat maakt het verschil.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be