![]() |
Gaat Cortebeeck (ACV) met brugpensioen?
Ik hoorde dat onze Cortebeeck met brugpensioen zou gaan (op 62 jaar)...
Klopt dat? Zou die dat durven? :oops: Ik hoorde ook dat hij toch nog bepaalde internationale mandaten, zoals het adjunct-voorzitterschap van het Internationaal Vakverbond, zou voortzetten tot 2014. Wat ik niet hoorde is hoeveel pensioen hij zou trekken en/of zijn internationale mandaten onbezoldigd zouden zijn (misschien zijn die onbezoldigd maar krijgt hij hiervoor torenhoge onkostenvergoedingen :lol: )... --------------------------------------------------- En elke normale mens weet (hoopt :lol: ) dat hij zal moeten/mogen blijven werken tot minstens 67 jaar... |
Daarjuist kwam 'onze' Europese 'President' Herman vertellen dat wij allemaal tot minstens 65 jaar zouden moeten werken...
Iedereen... behalve de vakbondstop natuurlijk... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
§ Een vakbond of vakvereniging: de belangenvereniging van de werknemers. (ACV, ABBV) verwart het niet met een syndicaat. Vertel me hier eens iets over freelancer: Een syndicaat: is een belangengroepering van zakenlieden. (Unizo, Voka, sdz, NSZ) 1. onkostenvergoedingen 2. mandaten 3. voorzitterschap 4. hoeveel pensioen |
Citaat:
Fitten op de arbeiders is blijkbaar veel gemakkelijker. |
Citaat:
Een syndicaat: is een belangengroepering van zakenlieden. (Unizo, Voka, sdz, NSZ) 1. onkostenvergoedingen? 2. mandaten? 3. voorzitterschap? 4. hoeveel pensioen? Kom kom freelancer hoe lang nog? |
Citaat:
|
Citaat:
Stierenworst :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt liberaal is: Iemand diefstal verwijten terwijl je zelf aan het stelen bent? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be