![]() |
Wie doet wat !!?
Geachte moderatie,
Vooralleer u beslissingen neemt en iemand bestraft of iemand anders niet bestraft, vraag ik wel duidelijkheid i.v.m. 2 woorden; - zuigeling - gek Wie, op welke manier en in welke gevallen mag men iemand gek of zuigeling heten en wie, op welke manier en in welke gevallen mag men dat NIET doen! M.a.w. mag ik bijvoorbeeld (o.a.) tegen de moderatoren of de administrator gek zeggen? (wanneer wel en wanneer niet) Trouwens, wat betekent "zuigeling"? |
Hoe kan het woord 'zuigeling' nu beledigend zijn als men zichzelf zo noemt. Denk daar eens overna.
|
Nongedzol!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is ook een forummer die IK zwijn kan heten, want ze (haar nickname) wordt als een zwijn vertaald. |
Citaat:
|
Oei..nog een slachoffer van de Hemadraad slachting ?...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu ge het zegt. Waarom mag men zwieren met woorden als 'zwijn' 'varkentje' naar een bepaalde forummer. Maar haar/hem 'zuigeling' noemen mag dan weer niet. Kan iemand dit even verklaren?
En sinds wanneer is 'zuigeling' een scheldwoord? Zou Akira weten dat een bepaalde forummer zichzelf 'zuigeling' noemt. Nou ja, ge hebt er wel talenkennis voor nodig. En dat mankeert blijkbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn deze namiddag een dozijn slachtoffers gevallen en net nu doe jij toevallig een banpuntendraad open ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er stelt niemand een vraag over specifieke bestraffingen zonder directe aanleiding.. |
Citaat:
|
Citaat:
Moderatie kan het eventueel bevestigen (voor alle duidelijkheid); http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=457 |
De(sommige) mods zouden zich wat meer inhouden met dat blindelings reageren op meldingen van wat onnozele praat, zo voeden zij alleen maar de persoonlijke afrekeningen en drijven ze alles op de spits..leven en laten leven..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be