![]() |
Vlaamse moslima mag weer aan de slag
Citaat:
Toch wel een draad waard. Zet de muntthee maar als warm! 8-) Dus de betoging wordt afgelast? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af of er veel volk zal afkomen. |
Citaat:
eigenlijk vind ik een hele nieuwe draad voor een update overbodig.. |
Citaat:
|
Over wat gaat dat misschien?
|
Eigenlijk blijft nu wat vroeger reeds afgesproken werd, simpel.
Geen hoofddoek aan de kassa of op een andere plaats waar je in contact komt met het publiek. Ze krijgt dus een functie waarbij ze niet in contact komt met dat publiek. Daarmee heeft HEMA in feite niets toegegeven, en gelijk hebben ze. Ze moeten baas blijven in hun eigen zaak en zelf kunnen beslissen of, waar, in welke omstandigheden een hoofddoek door hen aanvaard zal worden! De vraag blijft nu, als iemand per se aan de kassa wil blijven werken of komen werken...en dat mag niet met een hoofddoek: begint de ganse komedie dan opnieuw? |
En het hele circus is weer aan de gang. Madammeke is nie content, 't moet een vast kontract worden, en als kassierster.
Gaat ze nu gederft inkomen opeisen voor de week dat ze gestempeld heeft? |
Citaat:
Je kunt die betoging effectief afblazen, ik denk dat de RVA hier niet met kan lachen. |
Als ik nog eens ga solliciteren doe ik ook een hoofddoek aan. Dan kan ik tenminste alles wat ik wil eisen, en de werkgever zal wel moéten plooien, anders is't ne rasiest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij kan het niet schelen dat ze een hoofddoek draagt, maar het verdedigen gaat mij te ver. Dat ze maar blij is met haar job achter de schermen.
|
Citaat:
|
oei! dit is nu vast nooit de bedoeling geweest van suikerspin dat haar draadje deze wending ging nemen.
Het draait sneller dan je denkt precies. nieuwe titel: "Vlaamse bekeerde moslima WIL niet meer aan de slag als ze niet aan de kassa mag zitten pronken met haar sjalleke." |
Mash'Allah, deze jongedame is een bekeerde volgelinge van Allah SWT!
De ummah groeit elke dag. ![]() |
Citaat:
Als je zelf niet snapt dat je na deze heisa gewoon geen publieke functie meer kunt uitoefenen ben je niet volwassen ofwel gewoon op zoek naar een gouden parachute.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be