![]() |
Wie gaat graag werken?
Is het de Collega's,de salaris,dichter bij huis.Ook de sfeer,of het moment privé dat het eigenlijk goed gaat,niet uitmaakt wat voor werk je doet?
Blijkt toch dat twintig jaar geleden,dat je vanaf 50 jaar op brugpensioen kon gaan,zowat iedereen dat deed. Dus wie gaat graag werken is eigenlijk meer een alternatief van geld problemen? |
Ik ga heel graag werken. Niet voor het geld maar vooral voor mn geestige collega's en de voldoening die ik uit mn job haal.
|
Citaat:
|
Niet de walen:
Citaat:
|
Hier bij ons werkt men niet graag meer.
Vorige week stond er één in de gazet die een soort wafel zaak heeft in Knokke en die normaal gezien 20 man te werk stelt steeds. Momenteel staat hij op het randje van te moeten sluiten bij gebrek aan mensen, bijna niemand komt zich nog aanbieden. En zo zijn er al vele andere zaken overkop gegaan de laatste jaren. |
Voldoening in job, afwisselende tijden en locaties, altijd buitenwerk. Het weer nemen voor wat het is, maar werkkleding is er op aangepast.
Wel soms beetje risicovol, maja heeft ieder job misschien wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tot 3 jaar geleden werkte ik graag. Spijtig genoeg, wegens reorganisatie, moest ik op zoek naar ander werk. Een heel andere omgeving, volledig ander domein. Ik werk nu omdat ik MOET werken. Triestig zenne. Toch één voordeel: ik mag mijn uren zelf kiezen. Voor de rest: pppfffff.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze rekenen vast de cipiers mee ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke leeftijd/welk vak? |
Citaat:
Wie betaalt die uitkeringen eigenlijk, hé? Drie keer raden...:roll: |
Als ik het geld niet nodig had, stopte ik vandaag nog met werken.
|
Wie gaat graag werken?
Een nymphoname hoer, dictators en de koning. De rest is meer een moderne slaaf al zitten er daar ook veel hoeren en bruin tongen tussen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be