MaGNiFiCaT |
13 maart 2011 00:27 |
Weet je wat?
Weet je wat?
Soms voelt men zich zooooooooooooooooooooooooooooooooo goed!!!!!8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)
En waarom eigenlijk?
Omwille van de opgeslagen alcooooooooooooooooooooool.:|
Is dit eigenlijk niet zielig?:-(
Ik wilde vanavond nog ZEKER weg gaan!!!! Maar ik moet niet meer uitzetten, want kzou zeker tekenen.
Mja, niet alleen van de alcoooooool voel ik me zooo goed, maar ook -de combinatie van- het nakijken van mijn project. Mijn groooooot project. Al jaren bezig, en absoluut uniek op deze wereld. De enige die er interesse in zal hebben -pardon, in heeft!!- ben ikzelf.
Goh, ik word overvallen door intense gevoelens van triomfance, een gevoel dat ik de laatszte 2 jaar minder meer heb mogen ervaren, maar die toch -en dat bewsef je wanneer jje het terug proeft- eigenlijk wel onontbeerlijk zijn voor een mens.
Zaaaaaalige triomfance!!!!!8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)
Weet je wat??
Kzal er nog een drinken!!!!!!!!!! Mijn Godendrank!!!! Door mzelf geprepareerd. Niets evenaart dit, dit drankje. Wat dat is, verklap ik niet, ik hou aan mijn anonyluteuit.;-)
Iedereen heeft wel één drankje die hij blijft goed vinden, een drankje dat subliem bevonden wordt, en dat -hoeveel het ook gedronken wordt- nooit beu geraakt wordt.
Maja....
Maja....
Maja....
|