![]() |
In juni verkiezingen?
Aangezien de fr-partijen geen accoord willen voor eind april,zulen er wel verkiezingen komen.
|
zegt gij. De sossen en de groenen langs vlaamse kant maken daar geen punt van. Vraag is wat cd&v en de vld gaan doen.
|
nope, toch geen verkiezingen, Leterme is zich aan het klaarstomen om een regering zonder N-VA te leiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
geen staatshervorming die naam waardig, geen deftige oplossing voor BHV, geen goed economisch beleid (wegens te veel verschillen in visies tussen noord en zuid), geen oplossingen voor de sociale crisis, de vergrijzing gaat niet aangepakt worden (wegens geen probleem in Wallonië), de begroting gaat verder ontploffen. allemaal vrij voorspelbaar hoor. je zit nu eenmaal in een land met teveel verschillende visies en socio-economische situaties. |
Citaat:
Bij de Hollandse Moederkloek zou alles toch veel beter zijn ? |
Citaat:
Citaat:
Geven ze er de brui aan? |
Citaat:
|
Citaat:
Zoek toch geen "Spijkers op laag water". Die uitdrukking wordt bij "ons" niet gebruikt. |
Citaat:
punaises dans l'eau plat? zoiets dan wellicht. |
Citaat:
|
In Japan zijn er nu echte problemen,wat is dat prustlandje België daar tegen ....
|
Citaat:
waar in mijn tekst staat dit? kan je eens inhoudelijk op mijn analyse antwoorden aub? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat mij betreft wel hoor,wat is het verschil mss,de regering nu heeft nog nooit zo goed werk geleverd..... |
Citaat:
|
Citaat:
petiet deejjeuneej.. |
Citaat:
|
en goed werkende regering moet je laten doen vind ik....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be