giserke |
3 juni 2004 21:45 |
de enige reden waarom ze geen klacht hebben ingediend is omdat ze plots zeer bang zijn geworden, dank zij mij. Ik heb volgende printscreen en quote door gestuurd naar onze juristen:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Giserke
zou u dat ook durven op de radio zeggen? 'leopold was een massamoordenaar, maar voor de rest een goeie kerel'?
|
Hans, eens zien hoe ze dit op de rechtbank zullen aanzien als u N-VA aanklaagt voor racisme :wink:[/quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik hoef de Vlaams-nationalisten geen raad te geven, maar als ik jullie was zou ik ophouden met die vuilspuiterij over een overleden vorst die in een heel ander tijdperk leefde. Jullie tonen nu zelf jullie eigen gebrek aan programma.
Maar eigenlijk is dat een belediging voor Leopold II, die dat niet verdient.
|
Beste Hans, mogelijk zie je in hoe zinloos je tekst is als men enkele namen verandert:
Ik hoef de Belgen geen raad te geven, maar als ik jullie was zou ik ophouden met die vuilspuiterij over een overleden Adolf Hitler die in een heel ander tijdperk leefde. Jullie tonen nu zelf jullie eigen gebrek aan programma.Maar eigenlijk is dat een belediging voor de Führer die dat niet verdient.
Let wel Hans, het is jou tekst enkel met andere namen.
Veder stel ik vast dat hier op internet nog niemand de verdediging opnam van Hitler.
Maar Hans zoekt wel een verontschuldiging voor de moord op miljoenen zwarten. Als dat geen racisme is.
|
|