![]() |
Omdat het forum verder groeit en groeit (gisteren meer dan 600 geplaatste berichten) was het hoog tijd voor een aantal onderhoudswerkzaamheden.
Er werden twee nieuwe fora opgericht, met name: "communautaire discussies" & "vreemdelingenbeleid en integratie". Een groot aantal discussies uit "Politiek: binnenland" werden inmiddels verplaatst naar deze fora... enkele andere discussies bijv. over standpunten van partijen werden ook verplaatst naar het meest geschikte forum. |
Citaat:
|
Volgens mij nemen de posters af maar de postings van zij die volharden nemen alsmaar toe. Het blijft mij toch een raadsel waar zij die bruine smurrie die dit forum bevuilt blijven halen.
|
Het aantal posters zelf neemt zeker niet af... meer dan 25 nieuwe users vorige week...
|
Citaat:
Leve de JVDbeweging :lol: toen was geluk nog heel gewoon. |
Als ik zo vrij mag zijn om even onszelf te loven :-)
Ik denk dat de kwaliteit nog altijd een stuk hoger ligt hier dan op soortgelijke fora... Natuurlijk, hoe meer posters hoe meer kans op scheldpartijen natuurlijk, maar ik denk dat het hier al bij al nog goed meevalt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet iedereen misschien stoppen met posten zodat enkel u dit forum kunt verblijden met uw ongelofelijke posts ? |
Citaat:
|
Ok, jij en Frolic mogen het dus overal, iemand anders niet :wink:
|
Piano schreef:
Citaat:
De kampioen wat schelden betreft komt nochtans ook van "soortgelijke fora". Wie leerde het wie? |
Citaat:
Je hebt me anders nog nooit verteld waarom je daar weg bent gelopen. Dat forum was je nochthans op het lijf geschreven. Vertel eens aan Nonkel Hugo? Niemand leest dit toch mee 8) |
Citaat:
En wat is schelden? Een bepaalde groepering een bepaalde kleur geven is toch niet schelden? Rood, paars, groen, blauw,.... en bruin natuurlijk. Waar ga ik uit de bocht? |
Citaat:
Ik was gelukkig al een hele poos weg toen de schandpaal werd opgericht. Jij bleef er nog een hele tijd hangen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Manure for brains? :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be