![]() |
Kernenergie: Hoe meer men er van weet, hoe minder angst men er voor heeft.
|
Word up! :)
|
Goeie poging, maar de niet anti's hebben de meeste van dat soort van algemene, neutrale informatie al, en de anti's hebben er een gloeiende hekel aan.
|
Citaat:
1° stakingen/afdankingen of het sociale nieuws goed voor de incestfamiliemarketing een plezier te doen. 2° doden op de weg, met vliegtuigen, autobussen of andere, goed voor mensen nog eens te wijzen op de gevaren van het autoverkeer 3° wereldrampen, aardbevingen overstromingen, goed om toch eens de nietigheid van de mens in de verf te zetten. Wat angstgevoelens aan te wakkeren en mensen wat bang te maken. 4° oorlogen, goed om alle dictators en onnozelaars in de wereld een extra PR platform te geven. maar spreek eens over Bedrijf x heeft x% winst gemaakt Bedrijf Y heeft x% nieuwe investering Bedrijf Z heeft patent verworven Bedrijf U heeft groeiverwachtingen overtroffen Bedrijf V heeft zoveel personeel aanvaard zeg maar het positieve nieuws. nee als manager X dan een bonus krijgt van 1miljoen euro wordt er steevast in jaloeziestijl over graaicultuur gesproken. Dus echt objectief is onze media niet te noemen hé |
Citaat:
|
Waarschijnlijk heeft de gemiddelde Japanner nu wel wat schrik van kernenergie.8O
Maar daar is topicopener waarschijnlijk niet van onder de indruk. |
Citaat:
En onder de indruk, toch wel, dat die centrales, alhoewel gehavend, nog steeds rechtstaan. |
Het zal waarschijnlijk bij een kaartclub van 4 blijven die pro meltdowns en zo is.
In een kaartspel zitten ook altijd 4 zotten. |
Ik ben niet pro meltdown, maar dat ik gek ben, is al langer een feit waarmee ik leef.
Ik lijd niet aan waanzin, ik geniet van elke seconde. |
Citaat:
http://www.lepoint.fr/fil-info-reute...307011_240.php |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be