Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Pestkop op grond gesmakt door slachtoffer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=152769)

Doomy 16 maart 2011 11:38

Pestkop op grond gesmakt door slachtoffer

Boontje komt om zijn loontje. Pestkop als een vlieg op de grond gesmakt door zijn slachtoffer. Als je boven je gewichtsklasse bokst kan het tegenvallen.

http://www.youtube.com/watch?v=jv_oQ9EvIrM

Herr Flick 16 maart 2011 11:47

Ik vind dit zo cool he, ...

Heb er zo ook eens ene weg gesmeten,... hehe ge had die zijn smoeleke moeten zien,...

"gij kent het einde van uw krachten niet, ... was zijne commentaar... " Ik kon hem alleen maar zeggen dat m gelijk had wat dat betreft.

T is zoals ge zegt, ge moet in uw gewichtsklasse blijven,kerels uitdagen die 2 x zwaarder zijn en 2 keer groter is uitermate ongezond.

Vette Pois(s)on 16 maart 2011 11:54

Dikke is eigenlijk nog braaf gebleven.

Kleine etter is letterlijk en figuurlijk juist es goed op zijn bakkes gegaan.

Herr Flick 16 maart 2011 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 5363517)

Zijn voetje is ook wel een beetje kapot,... maar het had veel erger kunnen zijn...

Derk de Tweede 16 maart 2011 12:08

Opa wordt boos op pestende neger.

http://www.youtube.com/watch?v=kOUSDAfMJ1Y

Ars_Nova 16 maart 2011 12:22

Ah, dat overleef je wel. Hij is alvast een heel stuk minder praats ;-)

guido 007 16 maart 2011 12:29

Mijn zoon heeft ook ooit iets dergelijks aan de hand gehad.
Tijdens de middagpauze was er iemand die vond dat hij steeds met eten naar mijn zoon moest gooien.

Mijn zoon vroeg hem heel beleefd hiermee te stoppen, iedere dag opnieuw.
Na een dag of 10 zei mijn zoon: "Het is genoeg geweest, als je nu nog eens iets gooit, sla ik op uw bakkes".

Pestkopke voelde zich natuurlijk uitgedaagd en gooide prompt met eten.

Pestkopke gooit nu niet meer met eten, pestkopke heeft z'n lesje geleerd.

Gelukkig waren er voldoende getuigen pro mijn zoon, zodat hij niet geschorst werd op school. Ergo, pestkopke heeft zich moeten verontschuldigen.

Dronkoers 16 maart 2011 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5363539)

:-D
http://www.youtube.com/watch?v=A3LK1CChb08

Herr Flick 16 maart 2011 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5363578)
Mijn zoon heeft ook ooit iets dergelijks aan de hand gehad.
Tijdens de middagpauze was er iemand die vond dat hij steeds met eten naar mijn zoon moest gooien.

Mijn zoon vroeg hem heel beleefd hiermee te stoppen, iedere dag opnieuw.
Na een dag of 10 zei mijn zoon: "Het is genoeg geweest, als je nu nog eens iets gooit, sla ik op uw bakkes".

Pestkopke voelde zich natuurlijk uitgedaagd en gooide prompt met eten.

Pestkopke gooit nu niet meer met eten, pestkopke heeft z'n lesje geleerd.

Gelukkig waren er voldoende getuigen pro mijn zoon, zodat hij niet geschorst werd op school. Ergo, pestkopke heeft zich moeten verontschuldigen.

Ik heb daarvoor eens ene met zijn bakkes tegen een tafel gestoempt, ... die moest maar een keer met eten smijten... De bewakers van t school hadden het gezien, maar ik mocht dat, ... :twisted:

bgf324 16 maart 2011 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5363539)

:lol:

Doomy 16 maart 2011 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 5363517)

Zo'n toestanden zie je gewoonlijk alleen maar in tekenfilms. De werkelijkheid overtreft soms de fantazie.:-D

Sammael 16 maart 2011 13:09

Zo zou het alle pestkoppen moeten vergaan. Die eikeltjes beseffen niet dat ze met hun gedrag een groot deel van iemands' jeugd verkloten.

Ik vind het alleen maar jammer dat hij niet nog een paar keer nagetrapt heeft om 100 % zeker te zijn dat de boodschap doorgedrongen is.

Herr Flick 16 maart 2011 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doomy (Bericht 5363623)
Zo'n toestanden zie je gewoonlijk alleen maar in tekenfilms. De werkelijkheid overtreft soms de fantazie.:-D

Wees er maar zeker van dat ge dat in werkelijkheid ook ziet, ...

Het misselijkste dat ik ooit eens gezien heb, dat was in zo een obscure fuifzaal, ... zo een paar wanne be Hells Angels, ... die er ne kleine hadden uitgezocht om eens goe te stekken te nemen...

Waarom , geen idee, ... in elk geval die gasten waren met ne man of 5 , en echte bad ass motherfuckers, ... zo het soort waar ge in een grote boog omheen gaat. Die gast zat bovenop een tafel, ... en ge voelde zo de sfeer omslaan, ... (iedereen die al eens een serieus gevecht heeft meegemaakt weet wel wat ik bedoel... )

Ineens vloog die gast dus echt door die ruimte om ergens halverwege den dansvloer te landen, ... ja die was er ook niet goed van, ...

Derk de Tweede 16 maart 2011 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5363621)
:lol:

Was even vergeten dat opa een ex-marinier en en Vietnamveteraan is.

Nynorsk 16 maart 2011 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5363693)
Wees er maar zeker van dat ge dat in werkelijkheid ook ziet, ...

Het misselijkste dat ik ooit eens gezien heb, dat was in zo een obscure fuifzaal, ... zo een paar wanne be Hells Angels, ... die er ne kleine hadden uitgezocht om eens goe te stekken te nemen...

Waarom , geen idee, ... in elk geval die gasten waren met ne man of 5 , en echte bad ass motherfuckers, ... zo het soort waar ge in een grote boog omheen gaat. Die gast zat bovenop een tafel, ... en ge voelde zo de sfeer omslaan, ... (iedereen die al eens een serieus gevecht heeft meegemaakt weet wel wat ik bedoel... )

Ineens vloog die gast dus echt door die ruimte om ergens halverwege den dansvloer te landen, ... ja die was er ook niet goed van, ...

'k heb zo ook eens iets gezien. Klein zat ventje dat ne grote bek opzette tegen iemand die duidelijk een paar maten te groot was voor hem.
En ja, ineens ziet ge die sfeer gans omslaan.
Kleinen vloog daar ineens door de zaal :?;
Kleinen had wel redelijk wa maten precies, maar dienen groten ook. In 2 minuten tijd stond de helft van die tent op elkaar te motten.

Da was blijkbaar besmettelijk, want toen begonnen ze ook te vechten in een stuk dat tot dan toe rustig was. Begonnen die ook en masse op elkaar te motten.
Ge zag zo twee flikken binnenkomen en eens in hun haar scharten en terug naar buiten gaan om versterking, lol.
Aangezien het het derde jaar op rij was dat er een massagevecht was geweest op die fuif hebben ze de boel maar definitief afgeschaft.

Wel een amusant schouwspel, zo vanachter 't jeneverkraam.

giserke 16 maart 2011 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5363714)
'k heb zo ook eens iets gezien. Klein zat ventje dat ne grote bek opzette tegen iemand die duidelijk een paar maten te groot was voor hem.
Kleinen had wel redelijk wa maten precies, maar dienen groten ook. In 2 minuten tijd stond de helft van die tent op elkaar te motten.

Da was blijkbaar besmettelijk, want toen begonnen ze ook te vechten in een stuk dat tot dan toe rustig was. Begonnen die ook en masse op elkaar te motten.
Ge zag zo twee flikken binnenkomen en eens in hun haar scharten en terug naar buiten gaan om versterking, lol.
Aangezien het het derde jaar op rij was dat er een massagevecht was geweest op die fuif hebben ze de boel maar definitief afgeschaft.

:cheer: pets pets pets :cheer:

En dan de ééncelligen zien afdruipen 8-)

Herr Flick 16 maart 2011 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5363714)

Ge hebt uwe jenever toch in veiligheid gebracht,... ;-)

een gevecht in regel werd dat niet, mijn lief kende die gast en die daar naartoe, die was wel onder den indruk, en licht beschadigd ... we hebben toen wat rugdekking gegeven om de man in kwestie te evacueren,... Die zware mannen waren ondertussen wel al wat gekalmeerd maar, ... toch... allee de fuif heeft toen niet lang meer geduurd ... raar volk ... raar lief ook... ;-)

giserke 16 maart 2011 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5363745)
Ge hebt uwe jenever toch in veiligheid gebracht,... ;-)

een gevecht in regel werd dat niet, mijn lief kende die gast en die daar naartoe, die was wel onder den indruk, en licht beschadigd ... we hebben toen wat rugdekking gegeven om de man in kwestie te evacueren,... Die zware mannen waren ondertussen wel al wat gekalmeerd maar, ... toch... allee de fuif heeft toen niet lang meer geduurd ... raar volk ... raar lief ook... ;-)

vrouwengevecht? 8O

Herr Flick 16 maart 2011 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5363776)
vrouwengevecht? 8O

Nee, zo veel sjans had ik niet, ... ;-) ik ging ook alleen maar met deftige meiskes om he, ...

wel ooit eens gezien, ... in een of andere dancing, ... die grieten waren mekaar aan t stampen wel geinig, ... ;-)

Waarom ja, dat weet ik ook niet, ... ben het ook niet gaan vragen...

Anna List 16 maart 2011 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doomy (Bericht 5363488)
Boontje komt om zijn loontje. Pestkop als een vlieg op de grond gesmakt door zijn slachtoffer. Als je boven je gewichtsklasse bokst kan het tegenvallen.

http://www.youtube.com/watch?v=jv_oQ9EvIrM

video is verwijderd ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be