Salvadorii |
16 maart 2011 15:36 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie
(Bericht 5363882)
Ik verkoop geen rot vlees, ik zit niet aan de minderjarige dochters van mijn partijleden, ik steek mijn eigen café niet in brand, ik schiet geen mensen neer. Dat is eigen aan VB-ers.
|
Wat voor leugens probeert gij te verkopen? Was het het VB die Cools liet afmaken? Was het niet Elio die genoemd werd ivm minderjarige jongens (ok dit is Belgie, dus er kwam niets van, maar net omdat dit Belgie is mag men daarom niet concluderen dat er geen vuur bij de rook hoorde - als Nihoul al beschermd werd in zo 'n high profile proces...), en Mitterand junior (goed geen Waal, maar FRs zijn FRs he) heeft openlijk toegegeven met Thaise jongens aan sextoerisme gedaan te hebben, verschillende sp.aers die veroordeeld werden ivm de agusta corruptie-zaak, en waarom is Daerden junior nog niet aangeklaagd wegens zijn louche contracten met het Waalse gewest? Ah ja en Happart en zijn luchthaven affaire...
Doe mij niet lachen. In dit land is het belgiciystisch linksen die systematisch misdadig zijn. Bij het VB hebt ge wat louche mensen, dat zeker, maar bij geen enkel van de door u genoemde gevallen was de partij betrokken. In mijn voorbeelden is dat wel het geval (of zijn er ten minste sterke vermoedens).
Nu in Wallonie is corruptie de normaalste zaak van de wereld, dat moeten zij maar weten, ik ben geen imperialist/fascist die aan een ander volk ga zeggen hoe ze moeten zijn (de FRs hebben heel het Belgische quota al op gedaan trouwens), maar het is een reden te meer om dit misbaksel van een onland zo vlug mogelijk te splitsen.
|