Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Gust Demeyer! Wat scheelt ermee? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=1528)

Frolic 13 januari 2003 00:03

Wat is er aan de hand met Gust Demeyer? U weet wel. Die communicatiegoeroe professor die helemaal weg is van Big Brother.

Ik zag hem daarstraks op TV, tijdens de 7de dag, en hij is nog maar een schim van wat hij enkele jaren was! Ingevallen kaken, beven vedwaasde look en een foto van vrouwenborsten in zijn vestzak.

Iemand some info?

FMisplon 13 januari 2003 11:33

Vorig jaar nog les van gehad: "populaire cultuur"... zalige vent want hij laat u makkelijk door :-)

Frolic 13 januari 2003 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon
Vorig jaar nog les van gehad: "populaire cultuur"... zalige vent want hij laat u makkelijk door :-)

een commerke? Bweuk! Lang leve de Pollers! Maar nu weet ik dus nog niet wat er scheelt hé. Ik vond dat hij een beetje weg had van een drankzuchtige pillenslikkende seksverslaafde.

Knuppel 13 januari 2003 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frolic
Citaat:

een commerke? Bweuk! Lang leve de Pollers! Maar nu weet ik dus nog niet wat er scheelt hé. Ik vond dat hij een beetje weg had van een drankzuchtige pillenslikkende seksverslaafde.

Stel nu dat die "zalige" vent een drankzuchtige, pillenslikkende seksverslaafde is, ben je dan content dat je nieuwsgierigheid bevredigd is?

Wie weet heeft die man wel vergevorderde kanker en nog maar heel kort te leven. Dat kan zelfs professionele big brother fans overkomen, weet je.

Frolic 13 januari 2003 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frolic
Citaat:

Stel nu dat die "zalige" vent een drankzuchtige, pillenslikkende seksverslaafde is, ben je dan content dat je nieuwsgierigheid bevredigd is?

Wie weet heeft die man wel vergevorderde kanker en nog maar heel kort te leven. Dat kan zelfs professionele big brother fans overkomen, weet je.

Dan zou allemaal kunnen, maar ik wil uitsluitsel. Een tijdje geleden ben ik hem nog eens tegen het lijf gelopen en toen zag hij er normaal uit. En nu is hij een levend lijk. Of zou de belichter van dienst een off-day hebben gehad? Die dekselse VRT toch. Dedecker zei toch dat ze tegen hem waren.

Knuppel 13 januari 2003 19:09

Waarom wil je persé uitsluitsel?
Heb je nog iets tegoed van die man?
Of hij iets van jou?
Dan kun je je beter gaan haasten...

Frolic 13 januari 2003 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Waarom wil je persé uitsluitsel?
Heb je nog iets tegoed van die man?
Of hij iets van jou?
Dan kun je je beter gaan haasten...

Laat ons zeggen dat ik gebeten ben om te weten.

Knuppel 14 januari 2003 07:41

Vraag het eens aan de redactie van "De Morgen". Die zijn ook gebeten om te weten en laten het je misschien weten als ze het zelf weten.
Hier zit ook wel iemand die gebeten is maar dan alleen om te l�*ten weten.
Maar dat heeft dan weer niets te maken met het voorwerp van jouw gebetenheid.
Blijkbaar ligt er hier niemand van wakker en ik zou je best wel uit je droom willen helpen maar ik ben nooit gebeten geweest van Big Brother en weet evenmin iets van de levenswijze van de man die jou intrigeert.
Hopelijk duikt er toch nog een gebeten weter op als we dit onderwerp vanboven blijven zetten.

Nom@d 14 januari 2003 19:22

:grab: die is binnen

Patriot! 12 juli 2007 17:28

Gust is nen helen toffe!

Patriot! 12 juli 2007 17:28

Hoe kunde daar nu tegen zijn? :roll:

evilbu 12 juli 2007 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2785351)
Gust is nen helen toffe!

En daarvoor bump jij iets van vier jaar oud omhoog?:twisted: :rofl:

Dronkoers 12 juli 2007 17:40

Wie de neuk is Gust?

Patriot! 12 juli 2007 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2785375)
En daarvoor bump jij iets van vier jaar oud omhoog?:twisted: :rofl:

Ja ik zag dat daar staan, en vond het schandalig dat die lieve oude man zo geschoffeerd werd. Hij gaf me destijds nog een 15 voor een flutpaper. :-P

DaBlacky 12 juli 2007 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2785351)
Gust is nen helen toffe!

om 18.30 al dronken... tis wel erg met u gesteld, he ;)

van Maerlant 12 juli 2007 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2785512)
Ja ik zag dat daar staan, en vond het schandalig dat die lieve oude man zo geschoffeerd werd. Hij gaf me destijds nog een 15 voor een flutpaper. :-P

Fijn, fijn. Geeft die nog les? :-D

filosoof 12 juli 2007 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frolic (Bericht 36588)
Wat is er aan de hand met Gust Demeyer? U weet wel. Die communicatiegoeroe professor die helemaal weg is van Big Brother.

Ik zag hem daarstraks op TV, tijdens de 7de dag, en hij is nog maar een schim van wat hij enkele jaren was! Ingevallen kaken, beven vedwaasde look en een foto van vrouwenborsten in zijn vestzak.

Iemand some info?

Who cares?:-o

van Maerlant 12 juli 2007 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 2785641)

Post hier dan niet :roll:

evilbu 12 juli 2007 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 2785641)

Awel:8O
Citaat:

en een foto van vrouwenborsten in zijn vestzak.
toch een beetje dan!:-o

Johan217 13 juli 2007 12:25

Ik vond hem altijd wat op Iggy Pop lijken. Misschien is-ie nu helemaal diezelfde weg opgegaan...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be