Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van Hecke nietmeer bij VB (https://forum.politics.be/showthread.php?t=152812)

Pin en Puk 17 maart 2011 00:11

Van Hecke nietmeer bij VB

Gisteren, bij Goedele werd Van Hecke door Goedele geintervieuwd over 1 maand na de dood van Morel.

Frank heeft hier een héél belangrijke uitspraak gedaan.
Ik citeer
Marie-Rose en ik hadden besloten om NOOIT nog op een lijst van het VB te komen staan"

Tevens heeft hij Dewever bedankt als vriend en politicus.

Dus één van mijn topics, waarin ik schreef dat hij waarschijnlijk naar NVA overstapt - en reeds bij de gemeenteraadsverkiezingen - lijkt dus volledig te kloppen.
Nota : Ik weet nog meer
Koen Dillen zou mede de stap zetten en eveneens Jurgen Ceder

Dag Dewinter:|

bgf324 17 maart 2011 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 5365198)
Dus één van mijn topics, waarin ik schreef dat hij waarschijnlijk naar NVA overstapt - en reeds bij de gemeenteraadsverkiezingen - lijkt dus volledig te kloppen.

Bron?

Van Hecke was trouwens al maanden geleden uit het VB gestapt.

Pin en Puk 17 maart 2011 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5365218)
Bron?

Wat bron ???
Ik ben niet gek om mijn bron aan uw neus te hangen.

Goede raad : volg het maar op en lees de kranten : vanaf september 2011

Helias 17 maart 2011 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5365218)
Bron?

Neen. is nog steeds lid. Morelleke was al een tijdje geen lid meer.

bgf324 17 maart 2011 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 5365230)
Wat bron ???

Not true dus.

Helias 17 maart 2011 00:41

Citaat:

september 2011

Waarom precies september 2011?

Pin en Puk 17 maart 2011 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Helias (Bericht 5365259)
Waarom precies september 2011?

Het kan misschien october of december zijn ?
Ze hebben 3 kanonen om de kranten te vullen tegen de gemeenteraadsverkiezingen van 2012

Van Hecke zal wel als 1* aan de beurt komen omdat hij het nu al alvelings heeft laten verstaan op tv
Ceder even in het midden ( minst gekende)
Als bloemekee Koen Dillen en dan kunnen ze de ruzie tussen Marijke en Koen ook nog eens uit de doeken doen

VB-RIP

filosoof 17 maart 2011 00:58

Da's gene cadeau voor BDW die zoveel moeite deed om z'n blok light de verkopen.

Salvadorii 17 maart 2011 03:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5365277)
Da's gene cadeau voor BDW die zoveel moeite deed om z'n blok light de verkopen.

Belachelijke uitspraak. Als gij het verschil tussen N-VA en VB niet ziet zegt dat meer over uw eigen intellectueel vermogen dan de N-VA.

Fieseler 17 maart 2011 09:06

Het feit alleen al de Van Hecke op TV mocht met zijn verhaal was een bewijs dat hij het VB een peer wilde stoven.
Ik had dit niet verwacht van Frank.
Ik ben het eens met BDW en heb hem altijd een "grote monsieur" gevonden.
Deze move (als het waar blijkt) zou heel laag zijn voor een vent van zijn allooi.
Bon: no prob

Waar geschaafd wordt vallen spaanders...

Tot er een partij opstaat die even ardant opkomt voor democratie en behoud van onze kultuur maar met een zwaar versoepeld ethisch programma kan ik niet anders dan VB stemmen.

Het is een principiële kwestie en een blijk van verantwoordelijkheid
voor mijn kids en kleinkids...

plakker 17 maart 2011 09:22

Citaat:

Gisteren, bij Goedele werd Van Hecke door Goedele geintervieuwd over 1 maand na de dood van Morel.

Ik citeer
Marie-Rose en ik hadden besloten om NOOIT nog op een lijst van het VB te komen staan"

Hij heeft in Goedele gezegd dat ze besloten hadden nooit meer op een politieke lijst te staan.
Hij heeft toen ook over het VB gezegd "mijn partij", toen Goedele vroeg of het nog steeds "zijn partij" was is het antwoord uitgebleven en zijn ze gewoon verder gegaan met het gesprek.
Als je een verhaal vertelt, Pik of Pun, dan moet je het correct vertellen, en niet enkel hetgeen in je kraam past.

guido 007 17 maart 2011 09:24

Citaat:

Ik citeer

Ik denk dat je hier een zeeeeeer voorbarige conclussie trekt.

guido 007 17 maart 2011 09:25

Citaat:

Ik citeer

Dit is zeker geen nieuwe uitspraak, het besluit stond reeds zeer lang vast om niet meer op een lijst te gaan staan.
Dus niet alleen niet meer op een VB lijst.

Lees er hier meer over

http://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_Vanhecke

Eind september 2010 verklaarde Vanhecke nooit meer op een verkiezingslijst van het VB te staan. In dit verband zei hij: Ik heb, na een conflict met de partijtop, niet deelgenomen aan de jongste federale verkiezingen. Het zou zeer onkies zijn om de volgende keer, wanneer het over de verlenging van mijn Europese mandaat gaat, wél weer een verkiesbare plaats te eisen: ik zal dus nooit meer op een lijst staan. Na afloop van mijn mandaat zal ik mijn leven verder opbouwen in de privésector. [6]

guido 007 17 maart 2011 09:31

Citaat:

Wat bron ???

Heb jij die kranten ergens liggen? :lol::lol::lol:

SDG 17 maart 2011 09:32

Citaat:

Ik citeer

Ik geloof er niks van. De meeste prominente VB'ers zijn in de ogen van de publieke opinie gewoon te zeer verbrand om buiten het kader van het VB nog aan politiek te doen en zullen dus tot het einde van hun politieke dagen veroordeeld zijn tot de partij.

Helias 17 maart 2011 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5365504)
Ik geloof er niks van. De meeste prominente VB'ers zijn in de ogen van de publieke opinie gewoon te zeer verbrand om buiten het kader van het VB nog aan politiek te doen en zullen dus tot het einde van hun politieke dagen veroordeeld zijn tot de partij.

Niet in de ogen van de publieke opinie. Deze partij haalde ooit een kwart van de stemmen. En velen die er toen niet voor stemden zouden waren daarom nog geen voorstander van het cordon.

Maar misschien wel te verbrand in de ogen van de pers en de "intellectuele" elites.

Maar het resultaat is hetzelfde.

Bert Deckers 17 maart 2011 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 5365271)
Het kan misschien october of december zijn ?
Ze hebben 3 kanonen om de kranten te vullen tegen de gemeenteraadsverkiezingen van 2012

Van Hecke zal wel als 1* aan de beurt komen omdat hij het nu al alvelings heeft laten verstaan op tv
Ceder even in het midden ( minst gekende)
Als bloemekee Koen Dillen en dan kunnen ze de ruzie tussen Marijke en Koen ook nog eens uit de doeken doen

VB-RIP

En dan zijn plots alle problemen van de baan. Criminaliteit zal zienderogen dalen, het aantal vreemdelingen (illegaal of niet) zal dalen, de taalproblemen in de rand zullen verdwijnen, de veiligheid in Antwerpen wordt maximaal, ... :rofl:

Als het Vlaams Belang verdwijnt (wat blijkbaar uw levensdoel is) zal er wel een andere rechtse partij opstaan die dezelfde problemen zal aankaarten. Van de N-VA moet je dit niet verwachten hoor, dat is wel erg naïef!

freelancer 17 maart 2011 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 5365555)
En dan zijn plots alle problemen van de baan. Criminaliteit zal zienderogen dalen, het aantal vreemdelingen (illegaal of niet) zal dalen, de taalproblemen in de rand zullen verdwijnen, de veiligheid in Antwerpen wordt maximaal, ... :rofl:

Als het Vlaams Belang verdwijnt (wat blijkbaar uw levensdoel is) zal er wel een andere rechtse partij opstaan die dezelfde problemen zal aankaarten. Van de N-VA moet je dit niet verwachten hoor, dat is wel erg naïef!

'Als' het VB verdwijnt dan zullen de problemen die door haar terecht worden/werden aangekaart inderdaad niet verdwijnen en zal er waarschijnlijk wel een andere partij opstaan die dezelfde problemen zal aankaarten. Hopelijk gebeurt dat dan wel op een meer beschaafde en menselijke manier.
De stijl van De Winter heeft Vlaanderen - volgens mij - ongelooflijk beschadigd en de oplossing geen millimeter opgelost... Integendeel...

En waarom men van de N-VA geen aankaarting/oplossingen zou mogen verwachten is mij een raadsel... Waarom niet?

bgf324 17 maart 2011 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 5365555)

Er zal natuurlijk wel een rechtse partij blijven bestaan.

Maar het verschil met het VB nu zal zijn dat de gemiddelde bevolking (die niet uitgesproken links of rechts is) niet op zulke marginale partijen zal stemmen. Ik verwacht dat het VB niet meer stemmen dan Groen! zal halen op lange termijn.

Bert Deckers 17 maart 2011 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5365602)
De stijl van De Winter heeft Vlaanderen - volgens mij - ongelooflijk beschadigd en de oplossing geen millimeter opgelost... Integendeel...

Zegt wie? De Morgen? Het AFF? Leg me dat eens uit?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be