|  | 
| 
 Goed Nieuws Een medeforummer beklaagde zich onlangs dat wij in de media enkel van slecht nieuws op de hoogte gebracht worden, daarom mijn idee om eens een " goed nieuws " draad te beginnen, waar iedereen zou komen posten wat hij als goed nieuws beschouwd...:-) Persoonlijk heb ik momenteel geen goed nieuws, maar misschien ligt dat aan mij. Iemand ? | 
| 
 Ah, wat een goed idee! Allez, euhmmm... Euhmmm... In Libië is... ah nee :| Ah, Irak... Hmmm.... Ah ja, maar in Japan is't nu... Tjah... :? Euhmmm Ah, de ijskappen van de Noordpool zijn... Oei... Tjah... Oh ja, de regeringsvorming van Bel... ah nee... :oops: euhmmm... Na de opstand in Egypte is het nu... pfff... Nee, sorry, hier momenteel ook nog niets... :cry: | 
| 
 Ex-militair steelt 54.000 liter brandstof van NAVO HBVL 17-03-2011 09:25 Aan het NAVO-terrein in het Luikse Glaaien (Glons), net over de Limburgse grens, heeft de politie dinsdagnacht twee brandstofdieven op heterdaad betrapt. Ex-militair Yves W. (46) en zijn ex-vrouw Chantal B. (54) worden ervan verdacht 54.000 liter brandstof te hebben gestolen uit de reservoirs van de NAVO. De NAVO heeft in Glaaien een radarinstallatie. http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...-van-navo.aspx Dan hebben ze eens een Waal die werkt voor z'n brood .... | 
| 
 Hier dan wat goed nieuws. Het was lang zoeken, maar dan toch een lichtpuntje in alle ellende: Handenweigeraar mag definitief niet terugkomen | 
| 
 | 
| 
 Goed nieuws. De opstand in Libie is bijna voorbij. | 
| 
 Mijn kat is genezen, hij hoestte en had zo'n beetje bronchitis, na 1 week spuitjes zetten, die hij overigens niet voelde en ikzelf zette, is ie weer beter! :cheer: Is da geen goed nieuws? :lol: | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 :cheer:Lantjes blij:cheer: :cheer:Ikke blij:cheer: :cheer:Sus blij:cheer: :cheer:Ikke ook weer blij:cheer: :cheer:De cirkel is rond:cheer: | 
| 
 :cheer: ronde cirkels en gezonde poesjes !! :cheer: die van ons ontwormd deze week....jawadde wat een gevecht alweer.:? | 
| 
 Citaat: 
 :cheer:Gezonde ontwormde poesjes van lantjes:cheer: :cheer:Poes ook blij:cheer: :cheer:Lantjes blij:cheer: :cheer:Ikke blij:cheer: :cheer:Sus blij:cheer: :cheer:Ikke ook weer blij:cheer: :cheer:De cirkel is rond:cheer: | 
| 
 Mager, het " goed nieuws "... | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Wees blij dat er geen goed nieuws is. Als heel de wereld in oorlog is, dan is dat ene land waar vrede is nieuws. Als heel Belgie afbrandt, dan zal dat ene huis dat gespaard is, nieuws zijn. Het feit dat nieuws slecht moet zijn, is goed nieuws op zich. Het betekent dat positieve berichten de norm zijn. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be