![]() |
Hier waren we op aant wachten
|
Ik vind het gewoon opmerkelijk dat die kerel al meer dan 10 jaar op dezelfde plaatjes de Vlaamse parochiezalen en feesttenten blijft onveilig maken,...
|
en den tv, spijtig dat als je daar tomaten of eieren naar gooit het zelf moet opkuisen, lang leve de zapper
|
:cheer: Sam Gooris :cheer:
|
http://forum.politics.be/showthread.php?t=152763
'Laat het doek maar vallen, laat het doek maar vallen, laat het doek maar vallen, ik raap het nooit meer op. Laat het doek maar vallen, laat het doek maar vallen, nee, ik raap het nooit meer op.' :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
die gast wordt zwaar onderschat.
|
daar is em zelf voor verantwoordelijk
|
Hij doet gewoon zijn ding, hij doet het graag, hij verdient zijn geld en tis ne sympathieke pee. Ik mag hem wel, die Sam.
|
Citaat:
Elke keer mijne zondagavond om zeep, ... ja madame moet dat zien he,... ge probeert nen boek te lezen ondertussen, ... maar dan zitten die irritante stemmekes er weer tussen, ... de laatste keer mij afgezonderd met mijnen ipod op, ... keihard dat ik die zever uit mijn brein kon weghouden,... |
tja, moderne versie van het gezin van paemel, of nee toch niet want dat ging over mensen die echt werk deden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is nog niet zo een slecht gedacht eigenlijk... 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ge kunt toch op de slaapkamer uwen boek lezen? Of vindt uw madame dan dat ge te weinig quality time met haar doorbrengt? MOET ge naast haar in de zetel zitten terwijl ge uwen boek leest op straffe van "gij ziet mij niet graag meer" te moeten horen? Gedwongen worden om de Pfaffs te zien/horen, is dat geen partnergeweld? ... Hahahaha, Herr Flick laat zich mishandelen door zijn vrouw! Wuss! |
Citaat:
Ja ja lacht er maar mee, ... |
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be