![]() |
Maart 2011 : De Wever: "Nog geen echte toenadering tussen partijen"
Geloof het of niet, maar we zijn er nog lang niet... :?
Hoe moeten we dat gaan oplossen? Het is toch te gek voor woorden! Het artikel leest u hier. ![]() |
dat stond al in de sterren geschreven hoor 8-)
|
|
ik probeer mij dat voor te stellen ...
278 dagen onderhandelen, zonder toenadering da's echt surreëel toch ... |
Citaat:
Citaat:
Ik ben benieuwd welke oplossingen hij nog ziet, ik kan moeilijk geloven dat hij er nog in gelooft. |
Citaat:
Toch vreest elke partij die zo graag zonder de NVA zouden regeren, dat het wel eens hun laatste stuiptrekking zou kunnen betekenen en dat ze de volgende keer van de kaart worden geveegd. Ik hoor hier in Brussel nogal veelvuldig dat ze geen idee hebben op wie ze zouden moeten stemmen om een degelijke vertegenwoordiging te krijgen. De Waalse collegas zitten met de handen in het haar. Vandaag nog beweerde een franstalige uit de rand dat hij VB stemde en zal stemmen tot men iets doet aan het crapuul op de straat... De politieke discussies hier zijn echt hartverwarmend. 8-) |
|
Citaat:
"OK, Elio, gaan we nog eens een lijst opmaken over wat we het niet eens zijn?" "neen Bart, daar ben ik het niet mee eens! Ik zou liever een lijst maken waar we het wel over eens zijn!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik hier zo op het forum eens rondsnuffel, lijkt het de strategie van de walen PERFECT te werken.
Uitroken, uitroken, uitroken, rekken, rekken, rekken, en als het lang genoeg duurt, halen ze de slag wel thuis. Proficiat jongens, erg goed gedaan, maar de status quo die ons verder in het drijfzand zal duwen, mogen jullie dan ook op jullie hals nemen |
man man man man man man man man man...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat moet enorm frustrerend zijn, goed wetende dat dat eigenlijk allemaal verloren tijd is... Ik denk dat dat gesprek met Cameron vanmorgen 1000 keer vruchtbaarder geweest is dan al die tijd die ze al in dat circus gestoken hebben om een "regering" bijeen te krijgen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be