![]() |
No fly zone
Hartelijk bedankt aan al deze die dit mogelijk hebben gemaakt.
|
Telefoontje aan Crembo: "kunnen jullie helpen in Libië met een paar F16's?".
Antwoord Crembo: "hoeveel moet je er hebben? 1, 2 of alle 3?". |
Citaat:
|
laat de slang maar inhet zand bijten
|
Citaat:
waar hij te horen krijgt, dat er ene vliegt boven Afghanistan, ... er een andere ergens in een wei ligt, en dien derde gekanibaliseerd is voor de stukken. |
Citaat:
Toch niet echt de man om mee naar de oorlog te gaan. |
Citaat:
ik lig hier plat van t lachen, ... ik vraag me echt af, of dat ding nooit eens kan crashen met king en voltallige regering aan boord,.... (de piloten mogen het wel overleven natuurlijk... ) Ge moet stalen kloten hebben jong om met dat ding te durven vertrekken... |
Citaat:
|
Als de VN nog enige vorm van geloofwaardigheid en legitimiteit had, is ze die nu voor eens en voor altijd volledig en compleet verloren.
Welkom terug op het niveau van de Koreaanse Oorlog, toen de VN ook al landen binnenvie en instemde met invasies. |
Citaat:
Fearing God, Not Gaddafi: Libya's New Mujahedin (Time Magazine) (precies een remake van Brzezinski And The Mujahideen Boys ) En aan: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer komt er een no-fly zone over Irak?
Wanneer een over Tibet? Wanneer een over Tsjetsjenië? Wanneer een over Bahrein? |
Citaat:
|
Citaat:
Goede vraag. |
Wat mij het meest van al interesseert is de effect van dit vliegverbod op het Zimbabwaanse leger. Zou dit het begin kunnen zijn van het einde voor "Uncle Bob"? Laat het ons hopen...
|
Citaat:
De democratie moet nu eenmaal verdedigt worden tegen communistische aggressie. |
Citaat:
En derbij , laat ze ginder maar in hun soep koken, ze vroegen zelf om niet te komen moeien, nu dat ze op hun donder krijgen moeten ze ook niet klagen hé... |
http://www.vandaag.be/binnenland/627...d-opnemen.html
ABL is vrijwel uitgekleed (op zich niet slecht) maar zou zich per direkt moeten bemoeien in nog maar eens een situatie die heel erg op een afgeplat Afghanistan kan gaan lijken? Je houdt het niet voor mogelijk :roll: In Libie,daar ben ik van overtuigd,zal de helft van de bevolking Pro-Kadhaffi zijn.Vechtlust,zoals gedemonsteerd door zijn troepen en milities ,koop je niet alleen met geld,maar ook met loyauteit! |
Voor een keer dat crembo een goed gedacht heeft gehad.
Men zegt dat hij zijn airbus gewoon langs alaska heeft gestuurd om een beetje ijs te gaan halen. Weeral nie goe. |
Ach, achteraf zal blijken dat de belgische bijdrage aan de oorlog bestond uit een C-130 lading van lunchpakketen die toch bijna over de einddatum zaten.
Of denk je dat de Nato en de UN zitten wachten op de zatte korporaal-chefs met hun krom geweer zonder kogels |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be